Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
De la Danone, deci despre cum se ocupă ei pe sectorul de Social Media.
S-a făcut o cercetare despre online – se dau date despre acoperirea pe bloguri, twitter etc. Un mare procent de consumatori fac recomandări online, deci trebuie să fie şi ei prezenţi acolo.
O mare parte din canalele respective s-au integrat în comunicarea companiei respective. S-au implicat angajaţii. Dincolo de a fi angajat la Danone, oamenii sunt .. oameni şi sunt pe facebook ca indivizi, pe twitter etc. S-a simţit nevoia unor reguli de conduită online de respectat de către angajaţi.
Se urmăreşte schimbarea mentalităţilor, pentru că este ceva nou pentru unii angajaţi.
Angajaţii SUNT ambasadorii unui brand şi pot ajuta sau face deservicii companiei.
Fiecare are libertatea de a alege strategiile alese, în funcţie de specificul zonei (este companie internaţională)
Alte întrebări: ce spune lumea despre noi, care sunt polii de influenţă, ce obiective avem?
Se implică în SMS pe unde s-a organizat, la summer-camps, eveniment cu Transalpina etc.
Cine este targetul nostru? Femeile sunt targetul nostru, cele active în online mai ales (acesta fiind canalul despre care discutăm). S-au realizat evenimente live online-offline. Peste 200 de femei active în online au fost implicate. NutriDay la mai multe evenimente, Cremoso – concurs lansat la SMS Iaşi etc.
Se angajează să continue activitatea în online.
wow,super tare ideea celor de la danone , sa inveti angajatii sa fie si ei pe facebook si sa se implice in campaniile companiei e o idee geniala;)