INTERNETICS .. nu, merci

4
972
views

Cam asta am zis si anul trecut (chiar si la telefon), sunata fiind de cineva ce se ocupa de Internetics. Au vazut ca am mai multe situri si s-au gandit ca voi fi interesata. NU! Acelasi lucru l-am precizat pe email, cerand sa fiu scoasa de pe lista de “abonati” (desi nu am intrat niciodata inainte pe situl lor, asa ca nu vad cum ma puteam abona). Trecem peste spam-ul in cauza (care continua si anul acesta) si mergem la ce ma doare pe mine mai mult:

Taxa de inscriere este de 150 RON + TVA pentru fiecare sectiune a competitiilor Web Space si Web Promo, cu exceptia categoriei de bloguri, unde taxa este de 50 RON + TVA si a sectiunii “Campanii de bannere”, unde taxa este de 100 RON + TVA. In ceea ce priveste competitia Web Graphic, taxa de inscriere pentru o sectiune este de 50 RON + TVA.
Membrii Asociatiei IAB Romania si membrii IAA Romania
vor beneficia de o reducere de 50% la taxele de inscriere.

Adica asta. PRETUL URIAS pentru o competitie ce se poate desfasura bine merci fara atata plata. Este pana la urma un site cu trafic foarte mic pentru pretentiile pe care le are acest concurs. Uite statisticile in Trafic.

Ok, poate nu trafic senzational voi castiga eu cu aproape 2 milioane cheltuite .. cine stie .. poate e ceva “banos” la mijloc. Ma uit pe pagina de premii. Nu prea vad cifre, numai promisiuni de banner de premiant etc. Care plasat pe situl castigator (care pariez ca are mai mult trafic decat internetics.ro pe un an intreg) va duce link tot catre situl Festivalului.

Ce castig eu de aici? Niste bani in minus si stres ca vreau sa castig, ba nu castig, sau poate castig etc.

Ideea este draguta, punerea in practica mi se pare ciudata. Cu toate ca detin 19 situri in acest moment si ma gandesc ca unele ar avea ceva sanse, prefer sa cheltuiesc banii aia pe o campanie Adwords de pilda sau sa imi cumpar inghetata o luna intreaga. Vocea mea suna bine cand sunt ragusita .. uite ca as avea ceva de castigat.

4 COMMENTS

  1. In afara de premiile materiale, tinta ar fi faima si “exposure-ul” adus de Internetics (ma rog, pe care ar trebui sa le aduca, in ultima vreme a adus numai exposure negativ gen: “ia uite si astia copiaza pe altii”), vezi: Agentia anului, etc.

  2. Eh, lumea merge la Internetics pentru imagine, pentru relatii. Cel putin pana acum, anul asta vad ca e sub orice critica.

  3. Nu m0am uitat niciodata prea mult la internectics, oricum cred ca se premiaza doar site-urile companiilor mari de pe net, sau blog-uri ale unor personalitati, cei mici ca noi sunt buni doar pentru a cotiza cu inscrieri.
    PEntru imagine e si nu e bun, pentru relatii doar daca vrei sa dezvolti o aacere f mare, si nici pentru asta nu trebuie facuta f multa valva.

    Eu cred ca nu merita sa se inscrie cineva, cel putin nu cineva cu site-uri mici

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.