Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

A nice UPC encouter

Ieri am sunat la UPC de la iubi de acasa, usor pissed pentru ca wtricks.com nu se vedea de pe comp-ul lui. Eram cu laptop-ul acolo (sunt si eu pe UPC) de pe contul meu cu IP-ul corespunzator. Imagine ce “misto” este sa stau pe comp-ul meu pe situl in cauza si sa incerc sa intru de pe comp-ul lui si sa imi spuna ca nu il gaseste.

Clar, nu e problema mea.

Am sunat deci la UPC (pentru ca s-au mai plans si altii ca nu le intra unele situri … alea de pe server-ul american). Si la RDS inteleg ca sunt probleme similare uneori … anyway .. sun, discut cu un domn, ramane un pic masca neintelegand despre ce vorbeste idioata de mine. Promite insa politicos sa se intereseze si sa ma sune.

Azi ma suna altcineva. Un alt domn, cu care chatui un pic despre una si alta. Ii prezint opinia conform careia poate IP-ul in cauza (de la server) are anumite restrictii in sistem pe unele adrese .. Dumnezeu stie .. Este un server mare pe care sunt hostate multe situri, poate unu’ a calcat in strachini, poate e banata o clasa de IP-uri .. don’t know ca nu’s de specialitate.

Observa repede ca wtricks asta e ceva cu web tricks. “Da, zic, este Webmaster Tips and Tricks, dar era prea lung asa ca e wtricks”. “Interesant, imi raspunde. As avea si eu un tutorial pregatit despre ceva de genul asta si ma gandeam sa fac un site”. Imi plac oamenii care au interes in domeniu, e clar deci ca discutia noastra a deviat.

Ce m-a magulit enorm a fost comentariul foarte OK fata de design. “Vad ca lucrati cu un designer foarte bun”. Mda, zi-mi ceva de lauda, ca ma fac pisicuta. S-a mirat cand i-am explicat ca designer-ul mi-s eu, adica totul sunt eu. Vorba aia, “statul sunt eu” 😀

I-am propus sa arunce o privire pe wtricks.com sau pe invatam.net .. daca il intereseaza subiectul atat de mult. Poate eventual sa posteze acolo articolul ..

Am terminat convorbirea in termeni foarte placuti. De cele mai multe ori convorbirile mele cu support-ul sunt OK. Se pare ca dau de oameni politicosi, chiar cand sunt depasiti de situatie. Deh, la asa o voce superba ca a mea, cine sa reziste? 😀

Daca ți se pare interesant, un share ajută mereu. Mulțumesc.
dojo
dojo

Fost om de radio, transformata in karatista si apoi web designer. Am o firmă de online marketing si mi-am redeschis un webmaster forum.

Articles: 1761

3 Comments

  1. Se pare ca numai tu ai norocul asta, la mine discutiile se termina cu blesteme si injuraturi

  2. Pff…ma ce mi-ar placea si mie sa dau de oameni dintrastia..ori care sa ma cert cu eu ori care sa vb ceva constructiv…cand sunt la RDS pentru asistenta tehnica ma plictisesc. De obicei sun cand nu imi functioneaza internetul. Jumatate de minut ii ia sa ma salute, sa se prezinte si sa spuna ca lucreaza la RDS(lol…de parca nu as sti unde am sunat..). Iar pe urma imi spune ce sa fac(De fiecare data, chiar daca sunt angajati diferiti imi zic fix acelasi lucru). So…sunteti norocosi tare!

  3. Nu mi-a mers de curand net-ul vreo cateva ore (de la Click Net). Am sunat la numarul de suport si, dupa vreo cinci minute de asteptare in care a cantat o melodie in receptor, a catadicsit sa raspunda un ,,habarnist care a devenit foarte surprins sa afle ca nu stie din ce cauza nu merge, dar ca nu e de la ei. Mi-a spus sa incerc niste comenzi prin run, o configurare prin browser, sa dau ping ip-ului si pana la urma s-a lasat pagubas, vazand ca nu reuseste sa ma ajute cu nimic si a spus ca imi trebuie parola de utilizator ca sa verifice nu-stiu-ce. Parola n-o stiu pe de rost, asa ca a trebuit sa inchid, spunandu-i ca am sa revin dupa ce am sa caut in agenda din camera de zi parola. In timp ce veneam cu agenda spre camera cu telefonul, am observat ca revenise net-ul – adica se aprinsesera toate led-urile. M-am enervat rau de incapacitatea angajatului respectiv si am sunat din nou, cu chef de cearta, dorind sa le spun ca problema a fost intr-adevar, asa cum ghicisem inca de la inceput, de la ei. Evident ca, dupa alte cinci minute de asteptare si ascultat melodie in receptor, a raspuns altcineva, la fel de nedumerit ca primul, fiind necesare alte cateva minute pentru a-i explica ca am sunat mai devreme etc. . Asta, ceva mai luminat ca primul, m-a intrebat din ce oras sunt, si, dupa ce i-am spus, a reusit sa incropeze un raspuns multumitor. Avusesera o defectiune pe retea in judetul meu si au fost informati cu intarziere, motiv pentru care colegul dinainte fusese complet pe dinafara… Pai bine, nene! Pentru defectiuni dintr-astea, in strainatate sunt clauze de recompensare a clientului. Daca nu si-ar fi cerut scuze la sfarsit, cred ca iesea ceva scandal din convorbirile mele…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.