Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
De câteva zile scriu recenzii la foc continuu pe blogul de filme (dacă tot am buşit forumul şi trebuie să repun conţinut acolo), încerc să-mi amintesc filme interesante văzute în toţi anii ăştia şi să scriu cât mai mult. Am postat şi câte 4-5 recenzii pe el, am pus sitemap şi toate cele, promovez cum se poate prin siturile de specialitate şi aici, că doar voi îmi suportaţi toate prostiile 🙂
Acu’ rugămintea e să vă mai destăinuiţi şi voi. Ce filme v-au atras în ultimul timp? Care credeţi că sunt atât de bune încât chiar ar trebui să fie vizionate (dacă am rămas în urmă) şi recenzate?
Am pus o colecţie de drama – thriller – comedy, dar îs numai sub 30 de recenzii. Mai am în draft vreo 25 de bucăţi din ce am reuşit eu să-mi mai amintesc, deci orice sugestie e mai mult decât binevenită.
PS: recomandaţi vă rog şi vreun blog de recenzii de filme decent (de preferat în engleză, dar şi alea bune româneşti se pun).
Mulţumesc în avans, aştept recomdările voastre.
Filme:
Fight club
Alpha Dog
Blow
Awake
Seriale:
House MD (Fuck yeah!)
Californication
Entourage
How I met your mother
The Penguins of Madagascar
South Park
Two and a half men
MASH
Seinfeld (Fuck yeah din nou)
Cu documantarele nu prea le am. Iar dacă e ceva ce n-ai vazut as putea sa incerc un guest posting…
Andrei, saru’mana de ajutor. Filmele tre’ sa le vizionez (in afara de Fight Club nu le stiu pe restul), la seriale am bagat deja House MD si MASH. How I met your monther e in drafts. Uite ca am uitat de Seinfeld, . Restul tre’ sa le vizionez.
Daca doresti sa faci guest posting, se poate aranja, bineinteles. Nu indraznesc sa cer atata efort, e bine ca ai idei de subiecte 🙂
Me is super happy acu’. Tocmai ii terminai de editat omului meu un filmulet pt firma, e primul care imi iese asa frumos, curg clipurile unul in altul, iar sonorul se contopeste asa de bine ca ma tot uit la el si nu-mi vine sa cred ce minunatie mi-a iesit 🙂 Se cunoaste ca dumnealui sforaie, nu am laudatori 😀
Si de happy ce sunt, singurul serial care imi vine in minte e House MD, vazut pana la seria a sasea, ep. 18. Filme: Anna and the King (1999), The Sound of Music (1965), My Fair Lady (1964), Shogun (1980), Scent of a Woman (1992), Vannila Sky (2001), Lord of the Rings (2001-2002-2003), Constantine (2005), The Pacifier (2005) – ultimele fiind in topul domnului, restul sunt preferintele mele. A, mi-am mai adus aminte de un serial, Star Trek – the Next Generation (1987), tin minte ca il asteptam pe Mironov in fiecare weekend ca pe izbavirea de pacate.
Mno, acu’ ma duc sa ma culc, ca pe-aci e 2 jumate noaptea 🙂 Tie iti urez o seara placuta (daca n-oi fi incurcat fusele)
Alina, noapte buna. La noi e doar 8, deci stii tu bine fusul asta 🙂
Multumesc pentru recomandari, mi-ai adus aminte de niste chestii misto de care uitasem 😉
Uh, la cate filme am vazut in viata mea, puse cap la cap ar insuma mii de ore. De ~ 3 luni, m’am hotarat sa le si trec undeva pe cele care le vad si sa scriu o fraza scurta despre fiecare. Nu este neaparat o recenzie sau un review, ci mai mult un tagline.
Daca vrei sa te inspiri din lista mea, o gasesti aici:
https://movie-preview.tv/recommended-movies/
Inca nu am facut si o lista cu seriale, dar urmeaza sa fac, ca deja incep sa le pierd sirul… din lipsa de filme bune, in ultima vreme am inceput sa ma uit la tot felul de seriale, mai putin cunoscute.
– Breaking Bad
– V
– The Tudors
– Legend of the Seeker
si spre surprinderea mea, chiar au fost bune, mai ales V si Breaking Bad.
Mamaaaa ce lista ai acolo .. Multumesc, arunc un ochi si pe acolo 🙂
Buna,
Filme – am vazut recent seria Millenium (nu serialul!). Mi-a placut si il recomand.
Bloguri de filme – https://segadragon.wordpress.com/.
Cu bine.
Si serialul a fost demential. Sa caut acu’ si filmul si sa ma uit si pe situl tau 🙂
Sunt sigura ca Richie si Luci de la Marele Ecran (marele-ecran.blogspot.com) te pot ajuta cu niste sugestii :D.
Ce-mi vine in minte acum:
Memento
Snatch
Lock Stock and Two Smoking Barrels
Twin Peaks (filmul si serialul)
Crash
Nu sunt chiar ultimele aparitii, dar nah…
Si daca e vorba si de seriale:
CSI, CSI New York, Criminal Minds, Law&Order SVU, Bones.
Crinutza, saru’mana de ajutor. Nu trebuie sa fie cele mai noi chestii, ca nici io nu vizionez doar ultimele aparitii 🙂
În primul rând, dacă tot consum tuşul :p , vreau să-ţi mulţumesc pentru povestea americănească! Şi foto, tot 😉
La subiect. Singurul blog de recenzii pe care-l citesc e https://lifeism0n0.blogspot.com/
Apoi, filme:
A walk to remember
Julie and Julia
La vita e bella
Pirate radio
The blind side
The man from earth
Seriale:
Scrubs
Criminal minds
The mentalist
Rescue me
Sigur, MASH, Friends…House 😉
Puiule, vorba astora, you’re welcome. Multumesc de link si de lista. Trec la studiu 🙂
Ioi mai Dojolina. Greu cu recomandarile! Sunt multe! Totusi serialul meu preferat este Grey’s Anatomy! Am zis! 🙂
De acord cu tine. Il am deja in drafts, ii trag o recenzie de zile mari. Ca doar l-am vizionat de vreo 6 ori deja 😀
!? ai vizionat Gra’y Anatomy de 6 ori ? Cand ai timp si cum ai rabdare sa revezi de 6 ori ? LOL
Zilnic vad minim un film, uneori 2-3 (la sf de saptamana), recent ma uit la “breaking bad” , 3-4 episoade / zi si niciodata nu m’am gandit sa revad un serial, exceptand “Battlestar Galactica” care a fost cel mai tare serial Sci-Fi vazut de mine (si le’am cam vazut pe toate ale bune)
Ca tot veni vb de seriale Sf
1. Battlestar Galactic (seria noua)
5. V ( astept sa inceapa seria 2-a, supr tare serialul, promite )
2. StarGate Atlantis
3. Babylon 5
4. Star Trek – Deep Space Nine
In prima serie, Babylon 5 pare plictisitor, multa politica, actiune putina, etc … era sa ma risc sa renunt la el. Cred ca am vazut seria I si jumate din seria II intr-o luna, insa undeva prin seria a 2-a politica s-a transformat in strategie si actiunea a inceput sa-mi acapareze atentia. Cand s-a termina ultimul episod din ultima serie, nu’mi venea sa cred ca nu au facut o continuare. Atat de mult indragisem personajele, incat ‘mi parea rau ca l’am vazut prea repede … vizionam si 10 episoade pe zi ! G’Kar, este personajul care m’a acaparat 110%.
Apoi poți sta relaxată dragă Dojolina caci suntem și noi aproape de vizionările cu numarul 6, însă amu’ face Costin mofturi și îl plictisesc tot cu filmul ăsta.
Sweet November
A Walk to Remember
Meet Joe Black
8 Below
Prison Break
A Few Good Men
Love & Basketball
Save the Last Dance
Center Stage
La seriale iti recomand Man vs Wild si Worst Case Scenario – sunt ultima mea pasiune.
[…] de filme – seriale de recenzat pe Talking about Movies. Vă mulţumesc celor care aţi pus listele în comentarii (aştept în continuare idei de la cei care nu au prins discuţia sau îşi amintesc acum chestii […]
Filme:
“A Beautiful Mind”
“Camera de refugiu”
“Anna si regele”
“Ultimul imparat”
Seriale:
“Crimele din Midsommer”
“Spitalul de urgenta”
“Chicago Hope”
“Star Trek”
“Citadela”
“Leul din Singapore”
Pentru cei interesati, lista cu toate filmele si serialele de azi de la tv o gasiti pe
filmelezilei.ro – filmele de azi cu nota imdb