Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Detergentii obisnuiti au un nume …

Nu ştiu sigur cine interzice ca într-o reclamă să “dai” în concurenţă, dar cert este că prin Oiropa, reclamele îs destul de cuminţele. De aia avem “detergenţii obişnuiţi” şi nu se atacă “brendurile” unele pe altele. Suntem deci obişnuiţi ca Orange să se laude cu serviciile lor, fără să spună că Vodafone sau Cosmote fac asta şi aialaltă, la fel cum şi concurentele se laudă cu catraliardele de minute incluse şi nu dau cu barda în portocalele concurente.

Şi iote că am ajuns peste balta cea mare să văd şi altfel de reclame. Prima dată am zis că nu am înţeles io bine, dar, când am văzut acelaşi clip de 2-3 ori, am realizat că stau încă bine merci la capitolul “watching-comprehension”.

Deci, ne desfătăm azi cu 2 “comerciale” în care Verizon le-o trag la tibii “colegilor” de la AT&T

Următoarea reclamă a fost probabil difuzată de Sărbători:

Şi acum reclama Audi Vs. BMW, care rulează bine merci la televizor (am zis că am vizionat puţin, dar mi-a picat falca dreaptă, când am văzut-o)

Deci totul e permis în dragoste şi advertising, mai ales la americani. 😀

Daca ți se pare interesant, un share ajută mereu. Mulțumesc.
dojo
dojo

Fost om de radio, transformata in karatista si apoi web designer. Am o firmă de online marketing si mi-am redeschis un webmaster forum.

Articles: 1761

11 Comments

  1. Da, asa este… sunt manati in lupta de sintagma aceea: sa fii numarul unu, insa lor chiar le iese… Asta e tot ce conteaza, nu si mijloacele prin care se ataca brandurile reciproc 🙂 .

  2. Ei bine, Verizon a are motive reale sa le-o traga celor de la AT&T. In ultimul timp (vorbesc de ani, totusi), tot ce a facut AT&T pentru a-si imbunatati aria de acoperire, a fost sa cumpere companii mai mici (si in special pe coasta de est). In rest, nimic.

    PS. as vrea sa spun asta din punctul de vedere al unui angajat AT&T, dar nu sunt sigur ca imi da voie politica companiei 😀

  3. Sincer mi se pare mai OK regulile care exista la noi… lauda-ti frate calitatile produsului tau, nu da in celalalt… asa ajungem ca la fotbal, maine poimaine te pomenesti ca se iau si la bataie…

  4. Sincer, îmi place varianta americănească. Dacă AT@T, de exemplu, stă într-adevăr prost cu semnalul, mă gândesc că aş vrea să ştiu. Şi să aleg în cunoştinţă de cauză. La noi, curge lapte şi miere într-o albie de kko 😀

  5. din cate stiu eu, Consiliul concurentei nu lasa sa folosesti numele concurentilor in reclame, si sa le spui ca sunt nasoli … (parca asa e in RO) … oricum, sti cum se spune: Chiar daca reclama e negativa … tot reclama se numeste 😉

  6. La noi ar iesi o razmerita completa daca s-ar ajunge la asa ceva. Mai mult legile proaste din Romania o sa ajute pe unul sau pe altul doar pentru ca s-a facut “concurenta neloiala”. Asa ceva … vom vedea cand vom ajunge la nivelul americanilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.