Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Profesionalism marca Vodafone

Acum 8 ANI, am creat un site pe sistemul mydomain. Un .ro costa mult, nu aveam nevoie de php-MySql, aşa că 10 MB spaţiu şi suport HTML erau OK. Odată ce s-a simţit nevoia de un hosting decent (şi în anul de graţie 2010, MyDomain tot oferta aceea o aveau la hosting), am redirectat doar domeniul către un cont de hosting, de pe resellerul de la HostGator.

Am făcut în timp la fel şi cu alte câteva proiecte, pentru care am preferat “închirierea”, decât să am de lucru cu profesioniştii de la RNC. De fapt, am încercat de 2 ori să cumpăr un domeniu şi nu s-a brodit nici cum să fac legătura între Vodafone şi RNC. Oricum, nicio grabă, redirectarea mergea, hostingul meu este bun etc.

Totul a mers ca pe “roate”, până acum aprox. 1 lună, când mydomain.myx.net a dispărut. Fără niciun mesaj, fără nicio redirectare către noul portal Vodafone. Nimic.

Începe schimbul de mesaje cu specialiştii de la asistenţă clienţi. În 3 săptămâni nu am primit niciun răspuns cu adevărat util. Am reuşit într-un final să găsesc în sitemap (asta e cred singura chestie decentă de pe vodafone.ro) link către fostul mydomain. Cont mi-am făcut de acum nişte luni, sperând în prostia mea că se poate lega totuşi contul cu domeniile respective, aşa cum ar fi logic.

Până la urmă, cu o parte din domenii deja “expirate” şi 2 funcţionale dar ce trebuie totuşi setate, dau acum 2 zile telefon. Am vorbit cu famiile noastre în România, am sunat şi am fost sunaţi din ţară. Se pare că o companie de telefonie însă nu este în stare să aibă o legătură normală cu SUA. Ok, insistăm. Au fost 6 apeluri. Am apucat să vorbesc de 2 ori, m-au redirectat şi, în timpul redirectării către “IT”, s-a dus naibii convorbirea. Am revenit, după alte încercări eşuate.

Într-un final apuc să discut cu un domn mai destupat la minte, care are răbdare să mă asculte până la capăt. Iată ce aflu:

  • până în 1 septembrie se mai poate ţine mydomain pe persoane fizice. După aia doar prin abonament şi pe juridice. Trecem peste modul nasol de a da în cap unor oameni care îţi plătesc un serviciu poate de ani de zile, dar vestea cea bună este că io sunt la nevoie şi persoană juridică.
  • chiar dacă de la 1 septembrie se trece pe abonament, se pare că 2 luni sunt în continuare suspendată, pentru că NIMENI nu binevoieşte să lege contul dojodesign de domeniile respective. Deci 2 luni de stat aiurea, pentru că nu sunt în ţară să discut cu OPC-ul.
  • am cerut să se seteze contul pe persoană juridică, pentru a putea folosi myvodafone.

Domnul respectiv a discuta opţiunile în cauză şi mi-a promis că a doua zi (era 8 seara în România) mă va suna cineva. Ştiind ce bine stau cu conexiunile telefonice, spre deosebire de familiile noastre care probabil au cine ştie ce scule, de pot suna fără probleme, i-am menţionat că se poate discuta şi pe adresa de email, rugându-l în acelaşi timp să anuţe colegii să nu sune la 2 noaptea la noi (că sunt cu 7 ore mai în faţă decât noi).

Am primit promisiunile şi cam asta.

Între timp am scris alte 2 mesaje pentru suport, pentru a vedea dacă se poate totuşi rezolva.

Aşa cum m-aţi sunat voi, aşa m-au sunat şi cei de la Vodafone. Este ziua a treia de la marile promisiuni şi am în continuare domeniile de izbelişte, nu am primit NICIUN răspuns în ceea ce priveşte soluţionarea problemei. Voi scrie din nou la asistenţă şi voi da acest link. POATE SE RUŞINEAZĂ CINEVA.

Sau poate sunt prea ocupaţi să facă promoţii de sute de minute, decât să se ocupe de clienţi vechi de 8 ani. Chiar dacă nu am abonament (şi voi muri înainte de a face vreun asemenea acord cu ei de acum înainte), am folosit serviciul lor de pe când se chemau Connex. Asta nu contează însă.

Deci, dragi domni de la Vodafone: cum pot eu reintra în posesia domeniilor pe care le-am CRESCUT de atâţia ani? Nu de alta, dar pe unele le plătesc şi acum, deşi de 30 de zile nu am acces la ele.

Daca ți se pare interesant, un share ajută mereu. Mulțumesc.
dojo
dojo

Fost om de radio, transformata in karatista si apoi web designer. Am o firmă de online marketing si mi-am redeschis un webmaster forum.

Articles: 1761

27 Comments

  1. Bună! Am ajuns la acest articol prin intermediul unui link de pe Twitter. Ce să zic?! E tipic românesc. Sunt lipsiți de profesionalism. Cuvântul promptitudine nu cred că există în dicționarul lor. Și eu sunt client vechi la ei, dar nu au ezitat să mă trateze cu aceiași lipsă de respect și promisiuni amăgitoare. Și eu, la rândul meu m-am ales cu câteva domenii lipsă și facturi umflate.

  2. Asta daca se oboseste careva. Teama mi-e ca vom vorbi de unii singuri. Oricum is curioasa …

    • am patit la fel. doar ca am avut pagina pe un abonament al unui prieten. el a renuntat si 2 saptamani cat a fost numele in PendingDelete firma mea nu a avut pagina plus ca mailurile nu mai ajungeau la mine.
      cu alea din urma am rezolvat cu yahoo. da cati bani am bagat in telefoane la clienti sa le transmit problema numai eu stiu.
      acum mi-am luat domeniul si pot sta linistit hostingul fiind pe mana mea. bafta multa 🙂 oricum sunt niste gunoaie.

  3. Mda, ai grija ca ramai cu bucuria. Incepe eventual sa dai mailuri, ca oricum nu se vor obosi sa iti raspunda. sau suna deja si cearta-te.

  4. Am si eu un domeniu la ei si bineinteles ca nu mai am acces la MyDomain. Bine ca mi-a pastrat setarile, deocamdata redirecteaza unde trebuie. Cica sa mai astept, ca-s probleme cu MyDomain.

  5. Neah… nu merge cu email. Cine oare sa raspunda la ele? Chiar azi discutam pe twitter cu vodafone despre problemele de la mydomain. Si chiar ai amintit Claus si tu despre problema ta. Sunt jenanti.

  6. Am patit si eu aceeasi porcarie. Am avut noroc ca mi-a trimis tata forward la mailul primit de la ei. Am citit si rascitit si tot cu ochii-n soare am ramas. Tocmai ce am platit serviciile de inchiriere de domeniu pana in decembrie si ma trezesc cu bomba asta. Vechiul site unde ma logam sa vad ce si cum nu mai functioneaza de mult timp iar pe site-ul lor n-am gasit nimic ajutator..
    Am decis sa cumpar domeniul, astept sa vina factura si sa am site-ul pe numele meu ca alta solutie nu am.
    Mi-am mai spus parerea despre ei si din “rea” tocmai a devenit si mai si… Nu toata lumea are brusc 61 USD ca sa isi cumpere un site la care poate a lucrat si dezvoltat in timp asa ca din partea mea tocmai au primit o alta bila neagra.

  7. Si noi suntem clienti vechi Vodafone, recte din 2004 si azi (fix azi) sotul meu va merge la ei sa rezilieze contractele. La noi nu-i vorba de net si hosting, dar e vorba de aceeasi companie care se cam crede mare si tare si uite ca nu-i chiar asa.
    Pe noi ne-au deranjat trei luni de facturi umflate. 🙁

  8. dojolina ma cuprinde mirarea ca o internauta asa deschisa ca tine mai tine domenii gazduite de la vodafone. intotdeauna am considerat serviciul lor ca ceva pentru incepatori sau pentru cineva care are necesitati super-minime, nu cred ca e cazul tau.

    • Mihai, ii foloseam din doua motive: cand am inceput acum 8 ani nu iti permiteai un .ro si oricum am incercat sa iau domeniul de la ei (macar cel principal), dar nu s-a reusit legarea cu RNC-ul, alti destepti. Am peste 30 de domenii pe international, dar RNC-ul is altii de care am incercat sa stau deoparte. 😀

  9. Toate companiile de telefonie mobila din Romania sunt la fel de “profesioniste”. Sunt varza. VARZA.

  10. Profesionalism marca Vodafone « Dojo Blog…

    O serie de domenii blocate de Vodafone dupa trecerea lor la noul portal. Nicio solutie de peste 30 de zile. Toate solicitarile de suport au fost ignorate….

    • Nu aterizez pe Otopeni, ci in Budapesta. Asta mi-ar mai lipsi, sa fac 8 ore cu masina pana in Timisoara 😀

      Sa vedem totusi …

  11. Am primit un raspuns. Mi s-a spus ce a am discutat la telefon deja, cum ca domeniile sunt blocate pana in 1 septembrie si cam atat.

    Deci am asteptat atatea zile pentru a mi se preciza ce stiu de cand am scris articolul.

    Am trimis un reply, asteptam sa vedem cand se misca totusi ceva.

    Preconizez ca revin in tara pana se gaseste acolo UN DESTEPT in stare sa isi faca treaba.

  12. Eu am renuntat la hostingul si domeniile lor inca de acum vreo 5 luni. Chiar de cand mi-am cumparat domeniul si am intrebat pe tot felul de forumuri daca e bine ce fac, am fost avertizat ca ei oricand imi pot suspenda contul, chiar daca le platesc serviciile (nu stiu cum au ghicit baietii, dar se pare ca aveau dreptate).

    Norocul meu a fos ca site-ul s-a dovedit a fi un esec total, motiv pentru care le-am cerut sa ma stearga din baza lor de date (ca daca site-ul nu mergea, de ce sa mai platesc pentru el?). Cu mine au fost destul de prompti. Le-am trimis un e-mail, mi-au raspuns tot prin e-mail sa ma intrebe daca-s sigur ca vreau sa renunt, le-am dat reply si le-am spus ca sunt sigur, apoi un operator m-a sunat, tot pentru a ma intreba daca-s sigur.

    Bineinteles, la mine treaba era putin diferita, pentru ca mama are abonament la Vodafone, iar in momentul in care le-am cerut domeniul, i-am rugat sa-l ataseze abonamentului respectiv. Probabil acum as fi avut domeniul, daca zici ca cei pe abonament inca le mai pot folosi serviciile

  13. Asa am patit si eu. La mail mi-au raspuns dupa mai mult de 5 zile, telefonic.

  14. sunt niste idioti ca sa nu-i numesc altfel. habar n-au de capul lor. sa nu mai vorbesc de cei de la suport care sunt cazuti din cer.unde nu stiu sa-ti raspunda, iti spun ca nu tin de ei. le-am cerut sa vorbesc cu cei de la it, pentru ca ei sunt in masura sa-mi raspunda si la fel, o dau din cola-n fanta. vodafone cel mai prost serviciu web. sa ramana la telefonia lor!

  15. niste rahati mi-au blocat adresa de web sa nu ma mai pot connecta la ea (am internet de la ei…) si am avut acu 1 an de la myx domeniu si acum 1-2-3 luni imi bagasera iar acea optiune pe abonament 😐 de tot rahatu.

  16. Salut,
    Eu am alta problema: cum fac sa-mi iau un site de la vodafone care e pe un abonament pe care nu mai vreau sa-l plătesc ?
    Pur şi simplu nu mai vreau sa-l plătesc, am nr la ei din anul 2001 cred iar valoare facturii este de vreo 100 ron max
    Fac precizarea asta că să nu credeţi că sunt vreunu care are el în cap să fure ceva ci doar din principiu că m-au enervat !
    Aştept ceva soluţii dacă aveţi !
    Mulţumesc !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.