Faci ceva miscare?

37
3372
views

Iar am ajuns la final de .. final de săptămână, aşa că lăsăm chestiunile serioase şi discutăm “discuţii”. Dacă săptămâna asta a marcat revenirea mea în rândul oamenilor ce aleargă în pijamale albe prin sală şi se croiesc peste căpăţâni, mă gândeam să vedem cum stă “audienţa” dojoblog cu mişcarea.

Astăzi deci aş dori să vă întreb dacă faceţi deci mişcare.

Eu am pornit cătinel cu 2 antrenamente pe săptămână (momentan este un program ideal), luni şi miercuri. Sunt aprox. două ore ce conţin cam tot ce trebuie: cardio, stretching, “tehnică”, poate nişte lupte libere şi super-amicale, că suntem totuşi la Shotokan, deci “low contact”, eventual nişte kata la final, plus minutele de forţă. E un antrenament suficient de serios încât să mă simt satisfăcută, deci probabil mai ard ceva din ăia 2 centimetri de slană din jurul buricului.

Vorba lui iubi, “las’ că nu-ţi strică”. Ţinând cont că munca mea înseamnă să stau  “pe comp” 12-14 ore pe zi (poate chiar mai mult) şi că nu prea mai am nu ştiu ce ieşiri minunate, sportul nu are de ce să-mi strice. Nu am pus nimic pe mine, dar sedentarismul nu a ajutat niciodată.

Cam aşa stă situaţia cu mine. Voi cu ce vă lăudaţi?

[poll id=”9″]

37 COMMENTS

  1. @Dojo – Eu fac antrenamente la fotbal de aproximativ cinci ani jumate. Asta ar veni cam 3 antrenamente pe saptamana, plus meciurile amicale sau oficiale.

  2. am facut 4 ani arte martiale dar m-am lasat, acu mai alerg ocazional cu un prieten prin parc sau ma duc cu colegi la fotbal aproape saptamanal

  3. Mi-am luat bicicleta. Am mers o data cu ea la munca. A venit toamna (ploaie, frig) si acum astept vreme mai buna… Deci nu, nu fac miscare 😀

  4. cât a fost frumos am mers cu bicicleta zilnic. şi săptămâna trecută. când nu voi mai putea din cauza ploii gata mişcarea.

    sau se pune şi mersul pe jos? juma de oră dus/juma întors. o oră de mers zilnic 😀

  5. De exemplu, ieri, fiind o zi ploioasa, am alergat … pe net.
    Mi-as dori sa merg in schimb pe bicicleta, dar pe cand piste pentru biciclisti?

    • Gabriela, bine ai venit pe blog.

      Alergatu’ pe web nu se pune, ca de aia facem burta 😀

      Piste cu biciclisti se mai gasesc prin unele orase, nu ca s-ar omori pietonii sa le bage in seama, fereasca sfantul. Parca a dat ciuma in toti, ca numa pe ele pot sa se plimbe.

  6. Cum iti povesteam. De cateva saptamani ma duc de 2x pe saptamana la yoga. Nu prea ma omor si s-ar putea chiar sa intrerup. Daaar, thigs are about to change, ca de marti seara ma duc si la sala. 😀 Ma duc cu Iubi la o sala foarte aproape de mine, sper sa iasa ceva. Ma dor toate si ma ingras aiurea ca de mancat nu prea manc nu stiu cat.

    • Misto ideea. Faci miscare, petreci ceva “quality time” cu omul. Bafta, abia astept sa aflu ce si cum 🙂

  7. Am 3 antrenamente pe saptamana, de fapt am 4, dar eu fac doar 3. Iar luna asta nu am fost deloc, fiindca am alte treburi, dar abia astept sa se termine luna sa incep.

    • LA SALAAAAAAAA!!

      Si eu tot am avut alte treburi, asa ca am decis intr-un final sa intru in randul oamenilor normali si sa nu mai stau doar in casa.

  8. eu merg mult pe jos…si-mi place…mai ales ca stau in Cluj doar de un an de zile. Cand m-am intors de acasa, am mers o droaie pe jos, imi era dor de oras 😀
    Cred ca de sapt viitoare merg la sala sa fac putin zumba fitness :)))

    • Daca ai mai multa gratie decat o scandura (deci mai multa decat mine) si te pricepi un pic la dans, iti va placea la nebunie. Pana si mie mi-a placut, dar is anti-talent cu buletin la din astea. Miscare faci, aia e clar. Eu transpiram de ziceai ca sunt sub o cascada.

      • 😀 de-abia astept sa vad cum e:D cred ca vineri merg sa rezolv problema cu abonamentul 😀 si dupa aceea shake it :))

  9. faceam de 5 ori pe sapt, dar s-a stricat vremea si acum fac numai abdomene in apartament. cu timpul o sa merg si la sala, poate imi iau si un steper.

    • Tu stiu ca alergai intr-o tura cat alerg io in 20 de ani. Mi-e o ciuda de mor. Oricum e bune si abdomenele. Uite ca la stepper nu m-am gandit, ca nu e o idee rea deloc. Eventual te uiti pe la tutub ce combinatii de exercitii fac astia.

  10. Eu am nişte probleme de sănătate şi nu pot merge la sală, nici să alerg pe afară, dar fac zilnic un program anume de gimnastică, combinat cu stretching, apoi, bicicleta statica.
    E bine şi aşa.

  11. Eu fac miscare destul de des, 2-3 antrenamente de forta pe saptamana si cardio de 4-5 ori, dintre care minim o sedinta de cardio consta in alergat 10 km. Stretching dupa fiecare in parte, pilates, 50-60 km pe bicicleta saptamanal, abdomene cand imi amintesc 🙂
    Desi am inceput sa fac mai multa miscare de prin martie, abia de vreo 2 luni ma tin de un program mai serios asa si ma simt incredibil. Bineinteles, sunt unul dintre norocosii care se bucura de timp liber gârla 🙂

  12. Eu mai mult pe acasa si nu in mod regulat. Dar de vineri ne-am inscris la un curs de dans (eu si dansul), asa ca de 2 ori pe saptamana o sa avem parte de miscare (+ distractie), chiar daca efortul nu e foarte mare.

  13. @dojo si mersul pe jos e miscare daca il faci intr-un ritm ceva mai alert … sau cum poti. prin antrenament te poti redescoperi. la inceput, abia puteam face 800 metri, pentru ca in 7 saptamani sa pot alerga chiar si 12 km. pacat de vremea de afara, altfel … ca veni vorba de miscare, sper sa prind sapt viitoare vreme buna si sa fac o mica iesire pe munte.

  14. cea mai buna miscare este, cum au spus si altii mersul pe jos… bine, daca il faci pe munte este deja super… 2-3km mers pe jos pana si de la munca, se numeste sport. {in week-end sportul il fac pana la peatza sau dupa caz, cand plec in vizita}. sunt atlet – ocazional de [non]performanta

  15. a trecut ceva timp de cand m-am cam lasat pe tanjala, asa ca am ajuns la un “generos” 120 kg… motiv pentru care mi-am reluat antrenamentele (5-6 / saptamana, 1,5 h / zi) de fitness

    • Un om mare deci 🙂

      La ritmul asta de efort sigur se va pierde mult din “personalitate”. Uite deci ca nu suntem noi blogarii ai mai lenesi din lume. Atatia comentatori ai mei fac miscare. Is incantata 🙂

  16. Culturism 3 antrenamente pe saptamana si cel odata pe saptamana incerc sa trec prin sala de kickboxing sa nu-mi pierd mobilitatea si indemanarea.

    Cat despre sporturile low contact mi se par ca berea fara alcool. Am facut si eu cativa ani de Vovinam Viet Vo Dao, la o varsta mai mica fiind intram tot la semi contact. La competitii era un stres pentru mine sa nu fiu penalizat pentru lovituri mai puternice si spre rusinea mea am fost descalificat de 2 ori pe tema asta, a 2a oara mi-am dat si seama ca acest sport nu e pentru mine.

    Deci voi ce parere aveti despre barbatii in toata firea care lupta la aceasta categorie si se mandresc cu zeci de medalii ?

  17. Printr-un complex de imprejurari abandonasem (sportul) miscarea pt. vreo 2 ani. Cu rezultate destul de neplacute si mai ales… evidente. Am reluat taras-grapis, a durat ceva pana la reintrarea in ritm ( a naibii treaba cum lenea, in trecut, s-a instalat rapid, pe cand „obiceiul” bun nu-l simt nici acum, dupa vreo 6 luni, pe deplin…format). Dar tinem cu dintii. Si mergem mai departe. Pt. cele pasionate de sport la domiciliu si nu numai, recomand: http://www.womenshealthmag.com/ sau contul lor de twitter cu multe goodies in their store. Pt. ca propun aproape zilnic tipuri de exercitii, programe, „ponturi” diverse etc. Macar asa, de support.

  18. Eu sunt de mic fan-bicicleta. Am “donat” baietilor iuti de mana peste zece, de-a lungul timpului (pana cand mi-a dat-o doctoru’ Mihaita pe-a lui, care e urata si veche, dar bine intretinuta de mine si pe care de 4 ani n-o mai fura nimeni, chit ca n-o leg niciodata! :-)) ). Ca sa fiu sigur ca fac miscare zilnic am inventat un extra-job- alerg cainii mei si-ai catorva clienti. Asa fac 20-30 de kilometri zilnic si mai castig echivalentul unui salariu bun!;) Si, ce-i mai important, mentin burta in limite rezonabile, fara sa ma tin de la mancare…

  19. Mersul la muncă cu bicicleta intră în categoria antrenament?

    Dacă da, atunci fac 15 km dus-întors pe zi, 5 zile pe săptămână, iar în weekend încerc să fac o ieşire de cel puţin 30-40km. Nu-i mult, da’ e mai bine decât statul în fund, plus că ajung mai repede decât cu ‘otobuzul (ce-i drept, şi mai transpirat, da’ pentru asta există haine de schimb). 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.