Social Media Summit Timisoara: Tiberiu Mercurian

3
1526
views

Mediul online a crescut în ultima perioada, ca şi bani investiţi în media. Vom încheia la 11%. 47.7% este penetrarea netului (aproape maxim. în mediul urban), utilizatorii zilnici s-au dublat ca număr în 2011 faţă de 2006.

Companiile au decis să investească şi în mediul online.

Există grupuri pe care nu le mai găseşti în media obişnuită, fiind doar consumaturi de online, deci companiile trebuie să li se adreseze şi lor.

Se pregăteşte prezentarea pentru brand-urile Becks şi Bergenbier.

BECKS

4 campanii mari, concerte, Festival de Teatru la Sibiu, event la Constanţa.

S-a luat decizia de a intra în online cu un site şi aplicaţii prin care se poate comunica uşor cu consumatorii. În vară – un milion de vizualizări şi 20.000 de fani de facebook.

Summer Well – din nou trafic foarte mare. A existat şi o aplicaţie mobilă.

Online-ul să fie parte dintr-o serie de metode de promovare, pentru a te putea promova cât mai bună.

Importantă împărţirea pe categorii de vârstă şi de sex.

Bergenbier – prezenţi ceva mai mult pe internet, episodic pe Facebook. Asta în 2010. Anul acesta au realizat campanii mai multe (dublu) şi în 2012 se doreşte o implicare şi mai mare.

Un eveniment cunoscut: Ziua Bărbatului  – 16 evenimente în total. Un web site şi 3 SM sites: twitter, facebook, youtube.

Aplicaţie pentru smartphones, prezenţa în emisiuni TV, episod Robotzi , piesă hip-hop etc.

Bergenbier sunt mulţumiţi de evoluţia campaniei şi de rezultatele de pe online. Sute de mii de vizualizări, zeci de mii de fani pe Facebook.

Secrete:

  • fii consistent
  • prezenţă continuă în social media
  • fii credibil
  • fii natural

 

 

 

 

3 COMMENTS

  1. Am lucrat 10 ani in mediul on lin . Cateva opinii :
    1. Segmentarea publicului este esentiala caci nu poti propune acelasi continut unui adolescent ahtiat dupa ultimele tehnologii si unei tinere mamici preocupata de ale casei
    2. Experienta globala (on line /off line) este esentiala din punctul de vedere al clientului , on line-ul singur , nesustinut de o calitate a off line-ul complementar nu numai ca omoara on line dar indeparteaza clientul definitiv
    3. Si in sfarsit (dar nu in ultimul rand ) atentie la dublul sens , daca calitatea produsului promovat nu este in faza cu publicitatea facuta , cei care au consumat-o on line isi vor exprima tot on line opiinile negative …

  2. vorbind de companiile mari,precum bergenbier,becks etc…ei au bani de investit foarte multi,nu te poti da la intrecere cu asemenea companii ,oricat ai fii tu de destept si de smecher..pana la urma urmei,banii vorbesc si aici..sa te promovezi ca lumea iti trebuiesc bani..

  3. […] lăsat la urmă prezentările “corporatiste”. Din păcate, din prezentarea lui Tiberiu Mercurian n-am înţeles mare lucru – la propriu, pentru că mă aşezasem lângă geam şi din cauza […]

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.