Sfaturi SEO si Three Way pentru incepatori

20
2968
views

Acesta fiind primul meu articol, as vrea sa facem putin cunostinta. Ei bine numele meu este Gabriel am 17 ani, sunt din Craiova, de ceva vreme locuiesc in Spania. In online cu siguranta nu ati auzit de mine, doar daca citit GSMRo.Ro. In rest am avut cateva bloguri personale, 2 pe platforme gratuite si 2 pe domenii proprii, din care cred eu ca am invatat destul de multe despre wordpress si despre blogging in general.

Dupa ce am facut cunostinta sa trecem la ce ne intereseaza pe noi si la ce vrea sa transmita acest articol, cand ai un blog nou cel mai important factor pentru a continua munca si a fi motivat sa scrii in continuare este traficul, implicit si comentariile postate de vizitatori la articolele tale.

Acest articol nu va fi ( sper ) la fel de plictisitor ca celelalte in care toata lumea explica ce inseamna SEO ( Search Engine Optimization ) si in care te plictisesti citind si nu vei intelege nimic pentru ca acele articole contin notiuni generale si nu ceea ce te intereseaza pe tine de fapt ca incepator sa stii despre SEO si cum se face. Ei bine acest articol va incerca sa te invete sa faci acest lucru cat mai usor posibil.
Cum crestem traficul unui blog nou ? Pai in primul rand ar trebui sa scriem articole de calitate. Dar dupa acest lucru ce facem ? Cum afla lumea defapt de blogul nostru ? Incepem cu publicitatea, primul lucru ar trebui sa optimizam site-ul cat mai bine din punct de vedere SEO.

De unde sa incepem ? E foarte simplu exact de acolo de unde incepem si articolul si anume titlul. Trebuie sa pui un titlu foarte relevant articolelor tale, astfel incat cititorul sa intelega foarte bine despre ce este vorba in articol, timpul e important pentru toata lumea. Un alt aspect legat de titlu, pune-te in locul celui care cauta o informatie, gandeste-te ce cuvinte ar alege el in cautarea sa si integreaza-le cat mai mult posibil in titlu.
Sa trecem mai departe si anume la articolul propriu zis, foloseste cuvintele cheie ( gasite mai sus, la titlu ) si in interiorul articolului. Atentie insa nu o face intr-un mod excesiv include-le acolo unde le poti folosi si incearca sa folosesti si sinonimele acestor cuvinte.

Ai mai multe articole pe teme asemanatoare ? Foloseste link-urile de la alte articolele anterioare in noile articole, aceste link-uri nu au aceeasi valoare ca link-urile de pe alte bloguri, insa ajuta cititorul sa petreaca mai mult timp pe site si sa citeasca/comenteze si alte articole de ale tale daca acestea ii se par interesante. Insa ai grija aceasta este o arma cu doua taisuri ca sa spunem asa, risti ca cititorii tai sa nu mai citeasca un articol pana la capat si sa treaca la un altul, astfel informatia pe care vrei sa o oferi nu ajunge la publicul tinta, deci mare grije unde si cum introduci aceste link-uri in articole.
Foloseste un plugin pentru SEO, cel mai celebru pentru wordpress este All in one SEO pack, te ajuta foarte mult in optimizarea articolelor.

In ultima vreme Google aprecieaza asa numitul Three Way. Ce este acest Three Way mai exact ? Un fel de schimb de link-uri dar in 3. Astfel vechiul schimb de link-uri de pana acum nu mai este la fel de apreciat de Google. Un exemplu ca sa intelegeti mai bine. Blogul X pune un link in blogroll catre blogul Y. Blogul Y catre un blog Z, iar blogul Z catre blogul X. Cam aceste este procedeul si este mai apreciat de Google, fata de clasicul schimb de link-uri.

Ce parere aveti despre acest articol ? Eu asta am folosit si a fost destul de ok, stiu ca mai sunt si alte aspecte, dar pentru inceput acestea ar fi principale, voi ce alte strategii folositi ?

Previous articleArad, multumesc!
Next articleFacem si noi niste teste?
Avatar
Gabriel Costinel Goga, are 17 ani, nascut si crescut in Craiova, de ceva vreme locuieste in Spania, nu pentru ca Romania nu ar fi o tara frumoasa, ci pentru ca asa a fost nevoie. Este pasionat de IT&C si abordeaza subiecte de acest gen pe alte bloguri. Pe Dojo Blog, o sa gasiti articole despre blogging cu tot ce inseamna el ( SEO, Promovare, Trafic .. ), dar si subiecte sociale, lucruri pe care le intalnim cu toti in viata de zi cu zi. Lucruri legate de personalitatea mea si de trasaturi de caracter o sa descoperiti in articolele mele. Contact GcGabriel18@ymail.com.
SHARE

20 COMMENTS

      • Nu am judecat nimic în articolul despre SEO. Articolul despre SEO este, așa cum a zis și brontozaurel mai jos, cel mult mediocru. Având „sfaturi SEO” ce țin de bun simț.

        Titlul trebuie să fie relevant? Really? Doar nu voi pune titlul „Fluturi musculoși” la un articol despre cafea! Pentru că nu așa se face SEO

        Vrei sfaturi de SEO? There you go: scrie pentru cititori/utilizatori! Vei evita situații jenante în care ai același cuvânt repetat de 10 ori într-o frază sau boldate aiurea.

    • De ce nu? Daca nu esti cunoscut nu poti sa cunosti un anumit domeniu de activitate? Sau inseamna ca nu esti bun in acel domeniu? ( Nu ca ma consider ). Fara suparare.

      • Sunt anumite domenii în care este imposibil să fii bun și necunoscut. SEO e unul din acele domenii.

        Pentru că SEO, la fel cam ca tot ce ține de web este într-o continuă schimbar. Iar singura modalitate de a fi la curent cu tot ce se întâmplă este să pui mâna să faci.

        E ca și cum aș citi două cărți de fizică cuantică și mă apuc să dau sfaturi despre cum se construiește un FTL.

        Ok, tu ești necunscut. Atunci spune așa: am ridicat X site-uri pe primele cinci locuri în Google pentru cuvintele Y (preferabil ceva competitiv, gen viagra, mortgage etc).

        Acum înțelegi de ce nu e ok?

  1. este destul de ok articolul, stiam despre metoda asta. e destul de eficienta..

    ps: vezi ca sunt 2 greseli in articol , “deci mare grije” , cred ca se spune “deci mare grija” si inca unul mai sus..la fel cu “grije”..
    initial cand ai zis Gabriel de pe gsmro.ro m-am gandit la Gabriel Ursan 🙂

  2. Salut. Intr-unul din articolele precedente ti-am aratat cum adaugi Obiective in Google Analytics . Obiectivele reprezinta doar o metoda de a urmari comportamentul utilizatorilor pe site-ul tau. O alta metoda este aceea de a folosi evenimentele (Google Analytics Events). Aceste Event-uri te pot ajuta sa urmaresti daca userii fac click pe o imagine, pe un link extern, descarca un PDF, sau chiar modul in care interactioneaza cu o animatie flash. Motivul pentru care am tratat separat aceste 2 modalitati de a analiza interactiunea utilizatorului cu site-ul tau este dat de faptul ca in versiunea veche de Google Analytics poti stabili Obiective doar pentru URL-uri, nu si pentru Event-uri. Acest lucru s-a schimbat in noua versiune, unde poti adauga Obiective in Google Analytics si pentru Event-uri, insa iti arata cum sa faci asta, intr-un articol viitor.

  3. Dap, e un articol pentru incepatori bine facut! In rest criticile o sa tot vina important e sa mergi mai departe!

  4. Felicitari ! Daca a acceptat Dojo sa scrii pe blogul ei e deja un certificat de calitate ! 🙂 E interesant ce ai scris, e bine sa ni se reaminteasca aceste lucruri, fara a mai vorbi d faptul ca incepatorii nu le stiu, deci pentru ei e chiar valoros articolul.
    Te rog sa nu te superi, profesoara din mine nu vrea sa taca. Incearca sa corectezi articolele din punctul de vedere al corectitudinii gramaticale. Cand inveti pe cineva ceva, nu ai voie sa le faci. Ia exemplu de la maestra ta, Dojo, la care nu ai sa vezi niciodata asa ceva.
    Astfel, ar trebui, in paragraful 2, “sa scrii” in loc de , in paragraful 3 “de fapt” in loc de “defapt”, “sa stii” in loc de , in paragraful 4 “integreaza-le” in loc de , in paragraful 5 “include-le” in loc de , in paragraful 6 “grija” in loc de , “nu mai” in loc de , apoi, pana la sfarsit, din nou “nu mai” si “grija”. Sper sa nu te superi, eu doresc sa te ajut si eu, avand in vedere varsta ta.
    In ceea ce priveste sfaturile tale, le-am aplicat acum un an, cand am infiintat primul blog. Cu ceea ce spui tu si altele, am ajuns de la 30-40 de vizite pe zi la 3-4 mii. Nu stiu daca e mult sau putin, dar e totusi un progres !

  5. Na, am comis-o ! Am inclus ce era scris la “in loc de” intre semnul “”, ceea ce a dus la stergerea cuvintelor respective ! Cred totusi ca se intelege si va cer scuze tie si celor care vor citi !

  6. Ca raspuns la intrebare:
    – semne de punctuatie lipsa
    – spatii aiurea pe langa semnele de punctuatie
    – cratime lipsa
    – greseli de genul “grije” sau “defapt” sau “sa numai citeasca”

    Intoarce-te la manualul de limba romana inainte sa dai lectii despre SEO*. Sau despre orice altceva atata timp cat scrii in limba asta. Crede-ma ca e grav daca eu, care am fost aproape corijenta la romana, pot sa observ rapid greselile.

    * Mai mult, ca si continut, articolul este mediocru.

  7. Gabi, ti-am zis ca avem audienta serioasa aici 🙂

    Las’ ca inveti din experienta asta si stiu sigur ca in timp articolele vor fi tot mai interesante si mai bine scrise. Apreciez ca esti primul care a avut destule ‘bile’ sa intre ca editor pe dojoblog.

    Asteptam si alte articole in viitor. Studiaza foarte atent materiale si experimenteaza, esti pe niste nise destul de grele, deci eforturile tale trebuie sa fie destul de mari.

  8. intradevar sunt importante aceste schimburi de 3 way, deoarece chiar trebuie sa lucrezi sa faci un asemenea schimb, nu doar cumpari un simplu link spre tine.

  9. Un articol ok pentru incepatori, dar cum a zis si @Ionut Staicu mai sus, SEO e in permanenta schimbare si nu poti da sfaturi bune daca nu esti in domeniu.

  10. Interesant articolul. Multumesc pentru informatiile prezentate.
    Hm…. daca nu am blogroll ce ma fac, cum realizez chestia cu Three Way ? Sfantu google, nu ma sterge de tot din catastiful tau 😀

    Amu, daca e sa revenim la subiect, eu zic ca esenta ramane continutul. Orice seo ai avea, daca cel care ajunge la tine e dezamagit, o sa fuga. Daca ii place, o sa caute si alte articole din trecut si (bonus !) o sa spuna si altora.

    Din nefericire, constat ca tot mai multi fug dupa imbunatatiri tehnice in loc sa caute sa imbunatateasca si continutul; si mai trist e ca majoritatea dupa un inceput frumos decad prostituandu-se pentru castig usor cu articole sablon….

    Te astept cu alte articole.
    Si, multumesc Dojo pentru initiativa de a deschide locul pentru invitati.

  11. Nu voi fi la fel de “dur” cu tine precum antevorbitorii mei, caci sunt constient de faptul ca ai numai 17 ani si ai tot timpul din lume sa inveti. Totul e sa vrei.
    Nu ma pot abtine insa sa te urechez si eu, constructiv, desigur.
    M-a distrat teribil faza cu Google iubeste Three Way. Dimpotriva, three way e o tiganie menita a-l pacali pe Google. Care de cele mai multe ori nu il pacaleste, daca nu stii sa il faci cu cap.

  12. Eu nu o sa-mi permit sa judec continutul articolului, au facut-o si o fac altii mai bine ca mine (si mai priceputi ca mine). Pe mine ma bucura ideea ca pe pe Dojo blog au inceput sa apara si articole pe tema asta.
    Vin cu o propunere: sa tratati si “cealalta fateta” 😉 a “ridicarii” pe Google a unui site (ma refer la publicitatea platita, in special la Google AdWords).
    Google AdWords banuiesc ca pare simplu la prima vedere (iti faci un cont, pui cateva cuvinte cheie si 1…2 anunturi, in 5 minute ai terminat si esti specialist), dar poate fi (in functie de cum sunt conduse campaniile) solutia castigatoare sau o mare dezamagire si pierdere fantastica de bani.
    Va recomand sa prezentati si Facebook Ads, reclama platita pe Facebook.

  13. Metoda cu 3 ways este buna, insa cum zice si Robyroy mai sus google e o metoda pentru a-l pacali pe google. Si sincer, nu sfatuiesc pe nimeni sa foloseasca aceasta metoda care poate fi buna pe moment dar poate insemna o penalizare si toata munca depusa se duce pe apasa sambetei

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.