Blog

Înainte de a fi blogger (deh, dacă am blog, așa mi se spune) sunt web designer și administrator de forum. Am deschis blogul de față în septembrie 2007 din plictiseală și pentru a reveni pe piața românească, după câțiva ani în care am lansat doar proiecte „internaționale”.

Am început pe un domeniu .info, am trecut pe .ro destul de recent, după ce am realizat că doresc să mențin activ acest proiect.

Comunitatea Dojo Blog este formată din cititori maturi și educați, de multe ori comentariile lor fiind mai pline de informații chiar decât articolul pe care-l comentează. Scriu despre călătoriile mele, despre munca de antreprenor, despre economisire. Îmi plac filmele și serialele, mai citesc câte o carte, deci veți găsi și asemenea recenzii. Încerc să ofer informații de calitate sau măcar să deschid discuții interesante cu cititorii mei.

Nu mă implic în scandaluri, deci nu veți găsi aici nici atacuri la adresa colegilor de blogosferă și nici un teren prielnic pentru a vă descărca frustrările față de ei. Merg pe principiul că, dacă vă supără careva, cea mai bună soluție este să discutați pe blogul în cauză.

Scriu de plăcere și pentru a ajuta/informa (atât cât mă pricep). Am învățat multe în ultimul deceniu de muncă online și m-au ajutat enorm informațiile pe care alții le-au publicat. Încerc la rândul meu să ofer sfaturi și idei, pentru a le face altora drumul mai ușor.

Vă mulțumesc pentru interesul acordat blogului. Vă aștept oricând cu drag în secțiunea de comentarii (scrieți, nu vă sfiiți).

Alte detalii:

  • start date: 11 septembrie 2007 – vreau sa cred că nu mi-am încălcat promisiunea făcută cititorilor mei. S-a întâmplat însă o schimbare: de vreo 4 ani scriu cu diacritice 🙂
  • blogul este citit de 500-600 de vizitatori zilnic (așa spune Analytics).
  • este unul dintre cele mai citite bloguri din Timișoara, deși vizitatorii mei nu sunt doar din orașul de pe Bega.
  • s-au scris peste 1500 de articole, care au atras aproape 25.000 de comentarii.
  • blogul are o temă responsive (se poate vedea bine de pe orice device). Puteți admira mai multe lucrări de-ale mele pe portofoliu.

Blogul nu este principala mea sursă de venituri, deși am colaborat cu diverse agenții (Standout, The Practice îmi vin acum în minte) și am realizat campanii pentru BCR, Dove, Unica, Rexona etc. Mă puteți contacta pentru a derula diverse campanii (articole sponsorizate, bannere, links).