Vodafone: service si politica de returnari

Vodafone: service si politica de returnari

Am primit pe email acest text de la un cititor, va ofer detalii prin “copy-paste”. Il invit si pe el sa sustina in comentarii orice alte detalii vor fi necesare.

Salut,

Doream sa te informez de faptul ca vodafone incalca legea si drepturile cetatenilor in mod abuziv (nerespectarea textului ordonantei guvernului 130/2000 cu modificarile aduse de legile 51/2003; 365/202; 363/2007 si OUG 174/2008) si refuza sa solutioneze problemele telefoanelor in service in ciuda faptului ca beneficiaza de garantie (in cazul meu un telefon nou-nout care a sosit defect – cu ecranul defect – iar cei din service s-au facut ca nu vad defectul si l-au predat inapoi spunand ca este in stare optima de functionare).

Stirea cum telefoanele se duc in service defecte iar ei in loc sa rezolve problemele reale ale acestora hardware, ei cel mult le resofteaza si le trimit inapoi la fel de defecte (asta in cele mai bune cazuri). Am citit si auzit de multe cazuri in care le scot din garantie pe motive fictive. Asadar se pare ca rolul service-ului nu este sa acorde service pentru telefoanele aflate in garantie si care s-au defectat din vina producatorului, ci rolul lor pare sa fie scoaterea din garantie a telefoanelor agatandu-se de orice pretext.

Fie el fondat sau nefondat. Am auzit chiar cum o persoana care nici macar nu vorbise la telefon in timp ce ploua, a trimis in service si a iesit din service nu numai la fel de defect, insa scos din garantie pe motiv: “submersie in lichid – coca cola scapat pe telefonul mobil”. Ori a fost un accident al celui din service ce avea coca-cola pe birou si din greseala a scapat pe telefon, ori a fost premeditata pentru a scoate telefonul din garantie. Daca doresti pot posta si linkuri catre stirea de pe blogul tau, de pe forumurile si locurile unde imi expun problema.

Am facut si o lozinca.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Asa ca fapt divers, ia auziti care este filozofia companiei conform: http://www.responsabilitatesociala.ro/comp…ne-romania.html (link-ul nu functioneaza)

Filosofia companiei (VOMAFONE):

Valorile brandului Vodafone raspund la intrebarea: cum ajutam consumatorul sa profite din plin de timpul pe care il are (evident facandu-si nervi, pierzandu-si timpul aiurea intre casa-sediu vodafone si serviciu-sediu vodafone, consumand bani aiurea pe benzina, consumandu-si energia urland de frustrare ca plateste niste servicii si este tratat ca un gunoi si lista poate continua, sunt inventivi !!!), si, de asemenea, reflecta o organizatie puternica (mafiota), un lider (dictatura), cea mai mare comunitate mobila din lume (de amarati fraieriti si subjugati lor). Ca si cultura interna, brandul Vodafone incurajeaza pasiunea pentru clienti (in a-si bate joc de ei in cel mai pasional si brutal stil)- culoarea rosie este culoarea pasiunii (si a sangelui clientului pe care-l folosesc in ritualurile lor satanice)- pasiunea pentru oamenii nostri (sa ii platim cat mai prost posibil dar suficient de mult incat de nevoie sa ramana tot la noi), pasiunea pentru rezultate (lasa ca ii exploatam mult mai mult ca in alte parti si recuperam ca ii platim cu o farama mai mult) si pasiunea pentru lumea din jur. (mintim fara probleme si chiar cu multa pasiune toata lumea, oriunde putem, la televizor, pe afisele din oras, in metrou, punem mult suflet, creativitate si pasiune in a pacali cu cat mai mult stil oamenii !!!)

Filozofia brandului este construita pe idei precum: «ne pastram promisiunile facute clientilor» (pana in momentul semnarii contractului xD), «vrem sa ne imbunatatim continuu performantele»(acelea de a fura, subjuga si pacali oamenii. de a insela si pune sa plateasca servicii pe care fie nu le pot folosi fie nu le-au folosit niciodata), «incercam sa ne reinventam de fiecare data (gasim noi metode sa incalcam legile si insela clientii), sa rescriem regulile (fara sa stie clientul, pe la spate dar si in asa fel incat sa fim deasupra legii), dar ne pastram fundatiile puternice» (adica sa ne asiguram ca avem suficiente vite si boi, maldare de oameni subjugati si pacaliti pe care sa sedem) si «clientii nostri se pot baza oricand si oriunde pe serviciile si produsele noastre» (asa cred ei cel putin. #evil laughter#).

Liliana Solomon – Chief Executive Officer, Vodafone Romania (ex – a venit mai marele calau din strainatate acum sa imbunatateasca “performantele” vomafone-ului)

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Aici a inceput in forta: http://forum.computergames.ro/32-gsm-telecomunicatii/124726-vodafone-discutii-generale/page-200.html#post42336367

Dar am extins campania de a-mi face dreptate si poate prin demersurile mele si o amenda sanatoasa de la ANPC, s-or sesiza undeva acolo sus si schimba din politicile lor “mafiote” si “anti-sociale”, poate schimba si din oamenii care creaza politica interna vodafone si strica imaginea prin stricarea calitatii serviciilor acordate clientilor (atat telecom cat si suport).

Am extins campania anti-vodafone si prin SEO directionat pe ce cuvinte cheie ar putea niste “potentiali clienti” sa vrea sa vina la vodafone. De genul “mut la vodafone” si in functie de rezultate sa le fac reclama negativa prin expunerea propriei pareri despre vodafone eventual si link catre povestile horror. Nu ma intelege gresit, si orange-ul e poate la fel de nesuferit ca vodafone, am prieteni si cunosc. Insa doar prin luare de atitudine si a-i pune la punct prin orice mijloc posibil, nivelul serviciilor oferite noua s-ar putea schimba din cele oferite unor oameni dintr-o tara bananiera, lumea a 3-a intr-una macar ce exista in Europa.

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=724282&st=288 (cred ca aici a intervenit chiar un angajat vodafone insa de cand am inceput eu in forta sa fac lumina in practicile lor si cum se intorc din service la fel de defecte, userul oficial vodafone sta pitit si nu iese la lumina pentru ca n-are ce argumente solide sa aduca sau solutii din moment ce poate si el stie de neregulile din vodafone; se folosesc de conturi noi create sa incerce sa reduca la absurd nemultumirile multor clienti)

Cum a inceput experienta horror cu vodafone:

Vodafone incalca legea si drepturile cetatenilor in mod abuziv. Reclamatie Vodafone – Nerespectarea Textului Ordonantei Guvernului 130/2000 cu modificarile aduse de legile 51/2003; 365/202; 363/2007 si OUG 174/2008; cat si refuzul solutionarii problemei in service

La doar 3 zile de la achizitionarea unui telefon mobil HTC Wildfire, in valoare de 1000-1250 lei, prin prelungire de abonament folosind magazinul online www.vodafone.ro, apartinand Vodafone Romania, am observat aparitia unui pixel mort (negru) pe mijlocul ecranului. Imi este extrem de dificil sa folosesc telefonul intrucat acesta imi distrage atentia de fiecare data cand navighez pe internet, verific emailurile si mesajele primite. Este incredibil de iritant ecranul, avand aspectul vesnic murdar, neclar, iar privirea este mereu atrasa in acea zona defecta.

Asa ceva este inacceptabil la un smartphone atat de scump si cumparat de nou!

Daca monitoarele LCD de 19″ au 1440×900 pixeli adica (~1.300.000 pixeli) si incepand cu 3-5 pixeli sunt inlocuite in garantie, iar HTC-ul Wildfire al meu are doar 240×320 pixeli adica (76.800 pixeli), atunci comparativ, la vizualizarea unei pagini web pe ambele suporturi vizuale, pe HTC-ul meu de doar 3.2″ ar insemna echivalentul a 17-20 pixeli morti (in functie de dimensiunea in ” a monitoarelor si rezolutia acestora).

Conform legii in vigoare si anume Textul Ordonantei Guvernului 130/2000 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008:

Art. 7. – (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;

(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;

Am dorit inlocuirea terminalului mobil cu unul nou si dat fiind ca fost livrat pe 29 decembrie 2010 iar problema a fost semnalata pe 4 ianuarie 2011, la nici o saptamana distanta, mi s-a parut absurd sa nu fie inlocuit pe loc din moment ce este un defect de productie iar terminalul achizitionat s-a defectat dupa atat de scurt timp. Am predat terminalul la sediul: Magazin Vodafone – Ploiesti Call Center

Adresa: Sos.Bucuresti, nr.39 A pentru solutionare conform procedurilor lor, in service. Mi s-a spus ca in aceeasi zi va fi si trimis catre service-ul din Bucuresti (marti, 4 ianuarie 2011), insa dupa 3 zile (joi, 6 ianuarie, la sfarsit de program) am sunat la service si nici macar nu ajunsese telefonul la ei. Mai mult de atat, IMEI-ul telefonului a fost trecut gresit pe fisa de predare catre vodafone, spunand multe despre profesionalismul serviciilor oferite.

Nu mi-a suras deloc ideea predarii unui telefon atat de scump, nou nout, unui service care sa il repare, intrucat increderea mea in service-uri tinde spre 0 si daca acest telefon inca de la bun inceput prezinta defecte de fabricatie, nu doresc sa astept inca o luna sau doua ca sa constat alte probleme grave la el si sa raman din nou in imposibilitatea folosirii produsului pentru care am platit atatia bani si sa beneficiez de serviciile scumpe de internet atat de necesare mie. Service-ul la care a fost predat este Cordon Electronics: http://www.cordongroup.ro/ ; Contact: Spataru Preda, Nr.12, Etaj. 2, Sector 5

Bucuresti, Romania; +40 213009905; fax: +40 213009908; telefoane mobile: +40740 209 932; +40743 893 650; +40721 909 190; +40730 616 100;

Acesta este singurul service autorizat HTC din Romania iar parerile utilizatorilor de pe forumul oficial HTC: www.HTC-Club.ro (http://www.htc-club.ro/index.php?showtopic=579&st=20), precum si multe alte reclamatii ale unor experiente ce incalca legile romaniei, multe persoane spunand ca “desigileaza telefoane de garantie, le modifica hardware-ul chiar daca nu era necesar, “le repara” cu componente vechi. (cele bune le vand la service-uri obscure la coltul strazii)”.

Telefonul celor de la Magazin Vodafone – Ploiesti Call Center, adresa: Sos.Bucuresti, nr.39 A este: 0372 021 493

Dat fiind ca am platit foarte multi bani pe telefon (la valoarea de 1050-1250 lei pe piata) si am semnat contract pe doi ani de zile, cu niste costuri lunare de 2 ori mai mari decat plateam pe abonamentul vechi, inainte de reinoire, nu accept sa mi se ofere servicii second hand si sa fiu taxat absurd lunar pentru niste servicii de care nu beneficiez.

Acest telefon imi este vital profesiei pe care o practic si afacerii derulate. Tin legatura cu clientii folosind telefonul mobil iar privarea de acest bun ii cauzeaza pagube atat materiale, neputand la timp raspunde si comunica cu clientii, pagube de imagine (imaginea pe care o afiseaza clientilor si mai ales potentialilor clienti datorita faptului ca este nevoit sa foloseasca un telefon de acum peste 6 ani, cat si imaginea pe care o face clientilor privind afacerea pe care o desfasoara), pagube fizice de perturbari si distrugeri fizice – stress, nervi, timp pierdut, alergat, fiind plimbat de colo-colo, pagube materiale precum: consumarea benzinei in vederea solutionarii acestei probleme cat si predispozitia comiterii unui accident auto datorita nervilor si stresului la care am fost supus.

Am dorit ca Vodafone sa imi faciliteze posibilitatea returnarii tuturor accesoriilor (+telefonul aflat in reteaua dvs. de service) sediului:Magazin Vodafone – Ploiesti Call Center

Adresa: Sos.Bucuresti, nr.39 A, care sa imi puna la dispozitie acelasi terminal mobil: HTC Wildfire Brown, insa de data aceasta in parametri optimi, de asteptat de la un telefon de calitate, de o asemenea valoare si nou nout. Acestia au refuzat, raspunsul lor putandu-l vedea in paragrafele din josul emailului. Practic au refuzat sa respecte legea, negandu-mi dreptul de a returna produsul achizitionat in 10 zile. Dat fiind ca magazinul online www.Vodafone.ro apartine Vodafone-ului, iar magazinul fizic aflat in ploiesti apartine si el Vodafone-ului, iar eu am predat Vodafone-ului telefonul, este lesne de inteles ca acel telefon se afla in posesia acestora. Ce reguli, demersuri interne au ei si cum isi distribuie aparatele nu este ceva ce ma priveste pe mine, beneficiarul final si care plateste un produs si un serviciu.

Am sunat si Vineri si am verificat pe website-ul celor care se ocupa cu service-ul telefonului meu HTC Wildfire: http://www.cordongroup.ro/, am introdus IMEI-ul, si cel corect si cel gresit de domnisoara ce mi-a preluat telefonul, iar nici Vineri si nici Luni nu ajunsese inca telefonul in service. Vodafone desi mi-a zis ca il trimit marti, l-au trimis miercuri, iar nici pana luni nu ajunsese in service conform website-ului. Vodafone s-a dezvinovatit spunand ca l-au trimis in service, service-ul ca nu l-au primit si ca prin minune telefonul a disparut. Ulterior, marti 11 ian 2011, am sunat la service-ul Cordon Electronics (conform atasamentului audio inregistrat – convorbirea telefonica cu ei), mi-au spus ca abia luni 10 ian 2011 a fost receptionat telefonul in service. Dubios avand in vedere ca toate firmele de curierat livreaza de cele mai multe ori in 24 de ore, maxim 48 ore. Joi cel tarziu trebuia sa fie in service.

Cei din service au spus Telefonul a fost verificat, a fost testat. Defectul nu se confirma. Telefonul se incadreaza in parametri normali. Si ca mi-l vor returna zilele acestea la magazinul vodafone. (adica la fel cum a fost primit va fi si returnat, respectiv DEFECT). Respectivul defect se putea observa si cu ochiul liber, iar daca persoana responsabila de service are probleme cu vederea (pe langa faptul ca ma intreb ce cauta intr-un service), atunci in mod cert dispunea de macar o lupa pentru a studia atent ecranul telefonului, daca nu chiar echipamente mai performante si moderne.

Desi eu am cumparat telefonul de la VODAFONE si nu de la service, cei de la vodafone spun ca nu este problema lor, ca service-ul decide daca imi este inlocuit telefonul sau nu, refuza in mod explicit sa imi exercit dreptul returnarii telefonului acestora conform legilor in vigoare. Deci daca service-ul se face ca nu vede, ca nu este nicio problema, cred ca pot scapa cu abateri grave de comportament economic, ba poate chiar sa fi rupt sigilii din fabrica si sa-mi fi umblat inauntru la telefon, inlocuind stiu eu ce componente.

Solutia Vodafone a fost sa accept telefonul dupa ce vine din service si daca doresc, pe cheltuiala si timpul pierdut al meu sa solicit o alta expertiza de la un service autorizat. Mi se pare scandalos, revoltator ca tot eu, cel care am platit atatia bani pe telefon, pe serviciile lor, TOT EU sa suport costurile si timpul pierdut pentru produsul defect pe care l-au comercializat !!!

Cum cei de la Cordon Electronics spun ca “Telefonul se incadreaza in parametri normali.” , iar eu am dovada predarii telefonului vodafone-ului, atunci ei n-ar avea niciun motiv sa imi refuze returnarea acestuia conform legilor in vigoare, in termen de 10 zile lucratoare.

Am inregistrat o reclamatie la magazinul central Vodafone din Ploiesti din Piata Victoriei, nr.3, Bl.UNIREA, avand nr. de inregistrare 10258115/11.01.2011, avand atasate copiile dupa documentele de reclamatie, precizarile aferente cat si raspunsul prin email al celor de pe www.vodafone.ro, formularul de primire in service al vodafone-ului cat si dovada primirii telefonului pe 29.12.2010 (cargus).

La data de 13.01.2011 m-au sunat de la Vodafone sa vin sa ridic telefonul care a ajuns din service. M-am prezentat la magazinul vodafone – Ploiesti Call Center, Adresa: Sos.Bucuresti, nr.39 A, unde de fata cu domnisoara reprezentant vodafone am constatat ca pe certificatul de garantie, concluzia service-ului a fost ca “defectul nu s-a putut confirma; telefon reparat”, iar la o inspectie vizuala s-a putut observa cu usurinta ca telefonul a fost trimis inapoi din service cu acelasi defect si anume un pixel mort in partea central-dreapta.

Am obtinut o constatare din partea reprezentantului vodafone, semnata si stampilata ca si dansa a putut observa si confirma vizual existenta acelui pixel mort, vizibil cu ochiul liber.

Am refuzat sa primesc telefonul din service intrucat in ciuda lasarii in service de peste o saptamana, acesta s-ar intors cu acelasi defect, iar cei de-acolo au negat existenta vreunui defect. Domnisoara mi-a sugerat sa il primesc si sa il trimita din nou in service intrucat aceste lucruri se intampla de foarte multe ori, venind telefoane la fel de defecte din service precum au intrat, incurajandu-ma ca a doua oara va fi rezolvat. Dat fiind atitudinea si modalitatea in care am fost tratat, nu vad de ce l-as trimite de doua ori in service din moment ce nu doar ca nu mi-au rezolvat problema, insa au negat insasi existenta ei. Am considerat ca cel mai probabil si a doua oara vor spune acelasi lucru si iar ma trezesc ca am platit un telefon scump, ma obliga sa platesc servicii scumpe si eu de telefon nu beneficiez pentru inca o saptamana.

O alta solutie pe care mi-o propune este sa il primesc si sa ii sun pe cei de la magazinul online pentru a-l returna si a-mi da un telefon identic nou in schimb. Am precizat ca as fi dispus sa primesc telefonul defect cum a fost trimis si sa incerc aceasta cale de a proceda, returnandu-l, doar daca cei de la magazinul online imi trimit fie prin fax, fie prin email un raspuns oficial ca imi primesc telefonul inapoi si ca imi acorda un alt telefon nou identic in schimb dat fiind ca doresc sa returnez produsul insa nu doresc sa reziliez inca contractul, si cum contractul a fost realizat pe baza acelui telefon, ar fi obligati sa-mi asigure acel telefon nou nout.

Inainte sa semnez de primirea telefonului din service, am sunat la serviciul clienti si domnisoara de acolo mi-a zis ca ei nu accepta returnarea telefonului si ca singura solutie este sa-l trimit in service. I-am explicat ce concluzie a tras service-ul, insa mi-a spus ca sa il trimit din nou. I-am explicat ca legea imi da dreptul sa returnez orice produs achizitionat de pe internet (la distanta) in termen de 10 zile lucratoare fara sa fiu nevoita sa dau vreo explicatie; insa domnisoara mi-a spus ca de fapt ar exista undeva scris mic in partea de jos a unui contract faptul ca in 10 zile lucratoare de la primire pot returna produsul, insa conform “regulilor lor”, doar daca pachetul in care se afla telefonul nu a fost desfacut. Intreb si eu, oare cum poti verifica daca esti multumit de produs, daca produsul nu este defect sau daca in pachet de fapt nu este un simplu bolovan, daca tu nu deschizi pachetul ???

Ceea ce scrie in contract este dupa cum urmeaza:

Vă înştiinţăm că, în cazul în care aţi primit telefonul prin poştă, vânzarea – cumpărarea de telefoane conform prezentei oferte este guvernată de prevederile O.G.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă. Ca atare, dumneavoastră aveţi dreptul să notificaţi în scris Vodafone România S.A. că renunţaţi la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea telefonului comandat, fără desigilarea pachetului şi fără folosirea telefonului. In cazul în care telefonul este returnat către Vodafone România S.A. conform

prevederilor menţionate în acest paragraf, oferta este considerată anulată.;

Dat fiind ca inca de pe data de 4 ianuarie (am primit telefonul pe 29 decembrie) am constatat problema, defectul si am dorit remedierea problemei, este evident ca eram nemultumita de telefon si doream telefonul platit in stare perfecta de functionare. Mai mult de atat, pe 7 ianuarie chiar am solicitat returnarea produsului insa acestia m-au indreptat catre service, ignorandu-mi complet cererea.

Asadar, desi domnisoara reprezentant vodafone din magazinul din ploiesti mi-a sugerat ca trebuia de la bun inceput sa adopt returnarea produsului si in urma returnarii sa primesc un telefon nou, ba chiar mi-a sugerat ca inainte sa depun o alta reclamatie la vodafone, sa primesc telefonul si sa vorbesc cu cei de-acolo sa returnez produsul, cei de la magazinul online vodafone mi-au refuzat vehement dreptul de a-l returna. Nu numai ca nu imi permit sa returnez si sa primesc un telefon nou perfect functional in schimb, insa au refuzat insasi returnarea acestuia.

Am depus o noua reclamatie la magazinul vodafone – Ploiesti Call Center, Adresa: Sos.Bucuresti, nr.39 A, reclamand constatarea primirii telefonului din service la fel de defect precum a fost trimis, avand numarul de inregistrare 10268119/13.01.2011.

De asemenea, factura si garantia in original, cat si telefonul au ramas la respectivul magazin vodafone, refuzandu-mi sa primesc inapoi macar factura.

Orice share ajuta. Multumesc.
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

29 Comments

  1. Gerhald

    E simplu: se face o plangere la Protectia Consumatorului si pe urma se apeleaza la Avocatul Poporului.

    • Stefan Murgeanu

      problema este ca persoanele juridice (companiile) nu se pot adresa OPC, daca vor sa obtina ceva trebuie sa mearga in proces… cele mai multe (de fapt cred ca toate) considera ca nu merita…

  2. nu se merita pentru un telefon un intreg proces cu cheltuile aiurea.

  3. Cristian

    Am achizitionat telefonul pe persoana fizica, fiind telefonul personal al meu si nu pe firma. Am sesizat ANPC-ul si o alta asociatie ce se ocupa cu protectia consumatorului, cat si expus problema si sesizat abaterile care se fac atat la vodafone cat si al subcontractorilor acestuia: service-ul autorizat htc romania – cordon electronics, pe forumuri si alte website-uri.

    Va voi tine la curent cu noutatile acestui caz pe masura ce se aduna mai multe informatii concrete si/sau fie solutii venite din partea vodafone-ului, fie concluzii/solutii venite din partea ANPC-ului.

    • dojo

      Cetin, nu-ti inteleg reactia. Ce drept mai mare avem noi doi, incat sa avem pretentii la servicii de calitate? Si eu am scris negativ despre ei, cand am simtit ca nu sunt tratata ok. Intr-o tara normala nu ar trebui sa se intample asa ceva. Nu-ti place obiectul, ai 30 de zile timp sa-l returnezi. Fara discutie. Si daca era de fapt perfect, ai luna asta de “testat” si apoi il returnezi. Si primesti imediat banii sau “store credit”.

  4. Liviu

    Eu nu am nevoie de garanţia lor. Nu am nevoie ca să imi stea telefonul 1 lună în service şi apoi să vina mai stricat decât era.
    Stiu, e dreptul meu prin contract, dar e tot dreptul meu să stau fără telefon 30 de zile.

  5. în cazul în care un astfel de comportament ar strica Vodafone companiei într-o zi

  6. Aoleu ! Ramona, eu nu am avut răbdare să citesc toată polologhia aia. In fond, depinde şi de noroc. Pe la toate reţelele de telefonie o fi aşa. Noi la Orange nu am păţit nimic şi suntem tot neamu’ acolo, pe la al 5-6-lea telefon fiecare 😀
    Ia mai bine un cântec vesel să cântăm şi o leapşă să luăm, adică să luaţi! Hai, sunteţi invitaţii mei toţi cei care citiţi aici! http://www.lecturirecenzate.ro/2011/01/19/lecturile-in-blogosfera/

  7. Tot Vodafone. Un amic, dar cu alt model (LG Optimus P500). Cum nu prea au fost defecte pe respectivul model, nici plangerile n-au fost la fel de violente.

    Problema: pixel mort si screen-bleeding, din fabrica – Vodafone nu si nu, ca asa se vede el, mai alb. Omul a ignorat Vodafone, a luat garantia internationala LG (venita in pachet, ca bonus) si a mers direct la service-ul LG din Mihai Bravu. Intr-o zi jumate a avut alt telefon.

  8. In Romania exista un singur principiu : sa facem cat mai multi bani cu cat mai putina munca. Aici nu s-a auzit de respectul clientului, respectarea lui … o nu ! Aici exista doar bataie de joc. Si ca sa se asigure ca nu patesc nimic pun diverse articole in contracte care ii absolva de orice vina. Jalnic !!!

  9. T-man

    Ieri am fost sa imi ridic terminalul IPhone 4 trimis deja de 2 ori in service-ul VODAFONE(mai mult de 15 zile) pentru faptul ca nu trimite MMS-uri…
    Din pacate trebuie sa recunosc ca cei de la service de mana cu cei de la Vodafone sunt niste HAHALERE!
    Am constatat urmatoarele:
    -Pe certificatul de GARANTIE era specificat faptul ca au schimbat placa de baza pentru probleme grave de retea?!…
    -Telefonul avea alt IMEI,prezenta urme de folosire(in menu GALERIE existau poze de la nunta clientului precedent care a detinut acest mobil,…adica sa inteleg ca astia in loc sa le repare le schimba intre ele??!!)…Versiunea de IOS era 4.1 si Vf Ro carrier era 8 deci o versiune cu mult mai veche decat cea existenta pe mobil la trimiterea acestuia in service!…era un telefon REFURBISHED!!!
    -La acesta nu numai ca nu puteai trimite MMS-uri,dar nici SMS-urile nu puteau fi trimise!!!…Ba mai avea si o alta problema de soft,nu puteai deschide menu-ul de MESAGERIE, de cate ori incercai sa il deschizi aparea o emblema cu VODAFONE …era imposibil sa iti citesti SMS/MMS-urile!!!
    -L-am refuzat si retrimis pentru a treia oara in service!
    -Am scris un mail la Vodafone pentru a mi se restitui contravaloarea terminalului…Astept raspuns de la VODAFONE…

    Cam atat…

  10. daniel

    sal! se pare ca am citit mai tarziu supararea ta , dar vreau sa-ti spun ca eu ma ocum cu tel de vro 10 ani si nu cei de la service sunt problema. Servisul constata problema si o trimit catre vodafone, in cazul tau display-ul defect, si acestia trebuie sa plateasca catre service contravaloare display-ului. daca vodafone nu doreste sa plateasca cum se intampla de cele mai multe ori , service-ul trimite tel inapoi si spune ca nu are nici un defect.
    Acest lucru se intampla deoarece vodafone, ca si orange sau cosmote nu importa telefoane prin cel care detine franciza in Romania si le importa direct prin firma lor si dupa aceia fac un contract cu service-ul autorizat pt fiecare model de telefon.
    in concluzie daca vrei sa-l repari incearca sa ceri o lista cu service-uri de la vodafone, sunt obligati sa-ti dea aceasta lista , sau pe spatele garantiei vezi toate service-urile care pot repara tel si te duci personal si atunci o revolvi mai repede. Daca nu e la tine in oras da un tel inainte si trimite tel direct la ei nu mai folosi magazinele vodafone

  11. popescu

    sunt cei mai mari lepre vodafone sevice , isi bat joc de clienti ,
    este o mare teapa cei care achizitioneaza telefoane de la vodafone.
    SUNT CEI MAI MARI JEGMANITORI PE CARE SUNT PE PIATA , VAND TOT FELUL DE APARATE DEFECT SI REFUZA SA RESPECTE LAGEA CONSUMATORILOR.
    ESTE MAI AVANTAJOS DE A CUMPARA TELEFOANE DIN TARGURI , SUNT DE 1000 DE ORI MAI BUNE , FATA DE CE VINDE VODAFONE.

    SUNT CEI MAI MARI JEGMANITOR CARE SUNT PE PIATE LA VANZAREA DE PRODUSE.

    AM CUMPARAT UN TELEFON DE LA ACESTI TEPARI CARE A FOST IN SERVICE DE 7 ORI INTR-O PERIOADA DE 1/2 LUNI , SI LAU ADUS IN ACEEASI STARE DEFECT.

    NU SE MAI MERITA ACHIZITIONAREA DE APARATURA DE LA VODAFONE.

    VAND STIFTURI SI TREBUIE SA TE TIGANEST PENTRU INLOCUIRE , TE PASEAZA DE LA O FIRMA LA ALTA SI TOT NU SE REZOLVA PROBLEMELE ,PE APARATURELE VANDUTE STIFTURI (BIBELOURI)/

  12. popescu

    VA VOI ACTIONA IN JUSTITIE PENTRU STRESUL CREAT .

  13. Andrei

    Am o parere si experienta extrem de proasta legata de Cordon Electronics in cazul unui HTC Desire S. Telefonul avea o problema din fabrica cu placa de baza si se restarta tot timpul. Asa ca iata scurt istoric pentru a va feri de astfel de oameni care fac ce vor cu consumatorii pentru ca legile le permit asta:

    – Telefonul merge pentru a 4-a ora in service in timp de o luna (de 3 ori pentru aceeasi problema);

    – De obicei imi trebuia 2-3 ore sa il tin ca sa imi dau seama ca nu s-a rezolvat nimic, deci in ziua in care il iau il si duc inapoi la Vodafone;

    – Dupa a doua reparatie mi-au pierdut / nu mi-au dat inapoi ceritificatul de garantie original in care se vedea ca mi-au schimbat prima data placa de baza; Ori pentru a ascunde ca mi-au facut de 2 ori aceeasi reparatie degeba ori pentru a nu se vedea acest lucru in vederea unei viitoare reclamatii; Vodafone a motivat ca ei nu sunt raspunzatori pentru actele predate si primite, tinand cont ca la ei am predat telefonul + ceritificatul;

    – L-am trimis a 3-a data pentru defecte mecanice: ecranul atingea LCD-ul in interior cand te jucai pe el; mi se vedeaau componentele inauntru (led-urile de iluminare butoane) si mi l-au dat inapoi fara sa faca nimic deoarece li s-a parut necorespunzatoare cererea mea. Atentie, nu aveam aceasta problema inainte;

    – Azi a luat restart iar deci se va duce a 4-a oara in service 🙁 pentru problema originala = placa de baza) daca nu mi-l schimba intre timp;

    – Am contactat service-ul Cordon si le-am cerut date de contact ale superiorilor pentru ca pana acum nu am avut succes in relatia cu ei si vreau sa reclam acest lucru. Mi s-a raspuns ca nu se poate si apoi cand am ridicat tonul mi-au inchis.

    – Lucrurile s-au miscat mai ceva mai repede cand am facut presiuni la Vodafone: plangere scrisa, telefoane, etc.
    – Lucrurile s-au miscat foarte bine cand am facut sesizare pe siteul HTC.com si am discutat cu reprezentati HTC care au escalat problema si au pus presiune pe service.

    Concluzie: HTC chiar se chiunuie sa scoata telefoane bune si durabile: vezi HTC ONE – carcasa aluminiu, unibody, etc, foarte solide in comparatie cu Samsung, Iphone & Others. Singurii care se mai chinuie in aceast sens sunt Motorola.
    Sa nu mai spun ca l-am scapat de foarte multe ori pe jos si nu a avut nici cea mai mica problema, nici ecranul, nici telefonul ci doar se vedeau juliturile pe carcasa de aluminiu.
    Din cauza acestui service (Singurul HTC Romania) probabil voi renunta la HTC pentru ca nu vreau sa mai am legatura cu ei vreodata cat si la Vodafone odata ce mi se pare inaceptabil a le preda anumite acte si ei sa nu mi le mai returneze sub pretextul ca service-ul nu a retunrnat certificatul original.

    Daca tineti totusi mortis sa va luati HTC asteptati sa vedeti review-uri si problemele cu care vine fiecare telefon. Cumparati unul doar dupa indelungi cautari asigurandu-va ca nu e nevoie sa ajunga in acest service din motive de garantie.

    Sport

  14. maxim

    in urma 5 luni am achizitionat un telefon de la vodafone mai exact un blackberry curve 9320 iar dupa o sapamana apar primele probleme… se blocheaza. ma duc la cei ce la magazin si imi zic ca e ceva normal ptr un smartphone cand se mai blocheaza sa ii scot bateria… sa nu il trimit la service ca nu o sa imi faca nimic… totul ok fac cum mi-au zis cei dim magazinul vadafone…dupa ce m-am saturat sa fac asta de cel putin 10 ori pe zi imi apare pe ecran intr-un colt al telefonul ca si cum s-ar fi spart…ma duc la ei, dupa multe insistari mi-l trimit in service… dupa cateva zile sunt sunat de cei de la regenesis service si sunt anuntat ca telefonul are socuri mecanice iar garantia e anulata… dar in schimb pot sa imi schimbe display-ul in schimbul sumei de 390 lei…mie mi se pare o firma de tot rahatu vodafone…in plus cei de la regenersis nu au aprobare de la OEM Accreditations sa repare telefonele marca blackberry dovada site-ul lor…

    http://www.regenersis.com/locations/location?id=9

    • soryn

      Scuze ca intru si eu in hora poate cam tarziu. Si mie a inceput sa-mi faca probleme un BB Curve 9320 dupa nici 2 luni de la cumparare online de la Ilex Vodafone. Trackpadul si butonul de meniu BB ori se blocheaza, ori merg aiurea fara sa ajunga pana jos la Options dar in schimb merg OK pe tot meniul. Cu tot scosul bateriei, merg dar uneori parca le functioneaza comenzile aiurea la anumite aplicatii. Imi pare rau ca am dat atatia bani pe asa un telefon prost facut din start (am observat ca se plang unii si prin alte parti pe forumuri despre aceasta). Dar pe cei de la Blackberry se pare ca nu-i mai interseaza OS 7 ci numai ultimul OS 10 sa-si atraga clinti. Ieri l-am dus la Ilex Vodafone sa-l trimita in service la Cordon Electronics. Dupa cate am citit aici, sa ma astept acum sa-mi spuna ca n-are nimic?!? Oricum, nu le mai dau niciun ban!

  15. Chis Lia

    JALNIC, E Romania unde totul este posibil. Drepturile cetatenilor se pare ca sunt ignorate. Au venit tot felul de straini sa faca reguli in tara asta frumoasa. Pacat ca e populata.

  16. Andrei

    Am luat un Samsung S4 de la Vodafone prin prelungirea contractului cu inca 2 ani (stiu prostia mea) primesc telefonul prin curier rapid, totul parea ok, deschid pachetul si surpriza… telefonul a venit cu protectie pe ecran, avea update-urile facute. Sun la relatii clienti, mi se face legatura cu persoana care mi-a prelungit abonamentul. Pe langa faptul ca am comandat Black edition, primesc doar Black mi se spune ca nu mai importa acest model si ca trebuie sa raman cu el. Zic ok… telefonul se incarca in 6 ore(vechiul s3 se incarca in 2h maxim) se bloca la ceva timp si merg la Service-ul Samsung Romania cu telefonul. Persoana de acolo m-a luat la impins vagoane ca nu trebuia sa primesc telefonul daca avea folie, trecand peste toate mi se resofteaza telefonul si se schimba bateria pentru ca era umflata. Sun din nou la Vodafone sa mi se faca retur la telefon, imi trimite curierul la vechea adresa din buletin. Sun din nou la ei si cica au trimis din nou curierul, canci din parti sun iara si fac scandal si imi trimit curierul sa ridice telefonul pe cheltuiala mea… acum astept sa vad ce imi trimit

  17. Vali

    Am achizitionat si eu de la Vodafone cu prelungire de abonament cu doi ani un telefon Vodafone smart 4 fun , o ‘ chinezarie ‘ de doi bani care dupa doua saptamani sa defectat . Mentionez ca nu l-am lovit sau scapat pe jos niciodata . L-am predat celor de la magazin spunandu-le si lor acelasi lucru iar dupa trei zile ma suna si îmi spun ca are lovituri mecanice si ca are displey-ul spart si ca ,a costa 130 lei repararea telefonului. Am refuzat mai ales ca acel telefon costa nou cam 200-240 lei. Concluzia este urmatoarea : fugiti de Vodafone sunt niste tepari au telefoane de doi bani te trateaza cu dispret au angajati prost pregatiti , nu îti ofera toate informațiile. Suntem slugile lor dupa ce semnam acel contract .

  18. Adi

    Pffff….Mie mi-a crapat, pur si simplu, displayul sub puterea degetului meu, la un LGD855. L-am folosit dupa ce am intrat in casa de la -20 grade. Crapatura perfect paralela cu marginile, fara infloritura, panza de paianjen etc. Concluzia expertului LG (cei de la Vodafone nici nu au vrut sa auda de garantie) a fost ca telefonul iese din garantie din cauza unui soc mecanic. Are sens sa cer contraexpertiza? Sa reclam la OPC? As putea sa ma adresez LG Europa sau altundeva mai departe de Bucuresti? Cui? Sau achit cei 600 de lei, contravaloarea reparatiei, si ma linistesc?

    • MIHAELA

      Am patit si eu cu TELEKOM, culmea, telefonul a fost trimis tot la centrul service din Soseaua Bucuresti nr.39A, telekom a spus ca iei nu au nicio treaba cu telefoanele, desi e luat prin abonament de la ei, telefonul a costat 1100 lei,un rahat de LG L9, mi-a facut probleme de cant l-am luat, cei de la service mi-au spus ca nu se mai aprinde din cauza socurilor mrcanice dar mie nu mi-a cazut niciodata tel si ca ma costa 540 lei reparatia. Duceti-va la naiba si voi de la GERMANOS SERVICE si de la TELEKOM,niste hoti peste tot.Am facut sesizare la ANPC astept, acum.

  19. eu am telefon de 6 ani, raman cu el!! nu a cedat in 6 ani, il iubesc asa, pe mai departe.

  20. Alex

    Am scapat de 2 ori telefonul din mana . Este ok display-ul, doar ca touch-ul merge foarte greu, aproape deloc.Se blocheaza cand vrea el.
    Telefonul este luat pe puncte prin prelungirea contractului Vodafone si banuiesc ca nu vor face nimic, nici sa il schimbe ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.