Social Media Summit Timisoara: Georgiana Gheorghe

1
949
views

De la Danone, deci despre cum se ocupă ei pe sectorul de Social Media.

S-a făcut o cercetare despre online – se dau date despre acoperirea pe bloguri, twitter etc. Un mare procent de consumatori fac recomandări online, deci trebuie să fie şi ei prezenţi acolo.

O mare parte din canalele respective s-au integrat în comunicarea companiei respective. S-au implicat angajaţii. Dincolo de a fi angajat la Danone, oamenii sunt .. oameni şi sunt pe facebook ca indivizi, pe twitter etc. S-a simţit nevoia unor reguli de conduită online de respectat de către angajaţi.

Se urmăreşte schimbarea mentalităţilor, pentru că este ceva nou pentru unii angajaţi.

  • fii autentic
  • nu abera
  • opinii informate
  • mereu profesionist
  • ton pozitiv
  • respecti colegii,partenerii, compania, concurenţa

Angajaţii SUNT ambasadorii unui brand şi pot ajuta sau face deservicii companiei.

Fiecare are libertatea de a alege strategiile alese, în funcţie de specificul zonei (este companie internaţională)

Alte întrebări: ce spune lumea despre noi, care sunt polii de influenţă, ce obiective avem?

Se implică în SMS pe unde s-a organizat, la summer-camps, eveniment cu Transalpina etc.

Cine este targetul nostru? Femeile sunt targetul nostru, cele active în online mai ales (acesta fiind canalul despre care discutăm). S-au realizat evenimente live online-offline. Peste 200 de femei active în online au fost implicate. NutriDay la mai multe evenimente, Cremoso – concurs lansat la SMS Iaşi etc.

Se angajează să continue activitatea în online.

1 COMMENT

  1. wow,super tare ideea celor de la danone , sa inveti angajatii sa fie si ei pe facebook si sa se implice in campaniile companiei e o idee geniala;)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.