Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Feriti-va de INTERHOME sau cum esti furat pe fata in propria tara (inca un exemplu )

Acest articol este scris de un coleg, deja sătul de mizeriile suferite de la INTERHOME (nu e prima dată). Vă ofer un copy-paste al articolului pe care l-a scris el.

Conform proprie lor oferte valabile pana in 04.02.2009, daca cumperi un produs cel de-al doilea de aceeasi natura si fel e la jumate de pret, ieri 25.01.2009, in jurul orei 16.15, ca tot romanul de buna credinta care a citit oferta si a zis ca acum e momentul sa cumpere ceva, ma urc in masina si ma duc frumos la Interhome.

Ajuns acolo , ma pun si caut SINGUR caloriferele pe care vroiam sa le achizitionez (  despre ele este vorba in toata povestea asta , 2 amarate de calorifere ). De ce am subliniat cuvantul “ singur “? Deoarece pe indiferent ce angajat intrebi iti raspunde ca nu este el la raionul respectiv  sau momentan nu poate sa te serveasca pt. ca mai are si alti clienti , desi nu are pe nimeni ! O.K. !

Sa continuam povestea ! Le gasesc, le incarc pe carucior si ma indrept spre casa. Acolo mi se spune ca trebuie sa le platesc pe amandoua la pretul integral, urmand ca dupa ce le-am achitat sa mi se returneze banii ( versiunea primei casiere ).

Degeaba incerc sa-i explic ca nu am decat banii pt. o bucata si cealalta la ½ din pret ca nu obtin decat sa ma indrume catre sefa de la facturi, poate reusesc sa o conving pe ea! Binenteles ca nu reusesc sa o conving, acestea sunt directivele de la centrala, trebuie copiat bonul si eliberat un voucher, dupa care se elibereaza banii ! Buuun !

Ma urc in masina si ma-ntorc acasa sa iau si diferenta de bani , noroc ca nu stau departe .

Reintors la Interhome, cu restul de bani in buzunar , sunt preluat de o alta casiera, platesc, NU mi se da bonul , pecare casiera il duce la sefa de la facturi sa il copieze, dupa care mi se intocmeste garantia pe cele doua calorifere ! In timp ce doamna sau domnisoara casiera completeaza garantia , ma duc si eu la sefa de la facturi incercand sa-mi recuperez banii ! STUPOARE !!!! Mi se comunica ca nu mi se returneaza nici un ban , in schimb suma de bani pe care eram indreptatit sa o primesc conform ofertei s-a transformat intr-un voucher , cu care pot sa cumpar articole din magazin ! Articole din magazin care nu sunt la oferta si doar pana la data de 28.02.2009 !

Deci , ce parere aveti ? Escrocherie pe fata la care binenteles nu se autosesizeaza nimeni sau nu are niciun interes sa o faca !

Tin sa precizez ca in oferta NU SCRIE NIMIC despre felul in care al doilea articol este la jumatate de pret !

Daca ți se pare interesant, un share ajută mereu. Mulțumesc.
dojo
dojo

Fost om de radio, transformata in karatista si apoi web designer. Am o firmă de online marketing si mi-am redeschis un webmaster forum.

Articles: 1761

21 Comments

  1. OPeCe! OPeCe! OPeCe! De ce? Ca sa ti se faca dreptate! Am lucrat (indirect) cu cei de la iNTERhOME si ne-au facut de kkt in fata clientilor dand vina pe noi. OPeCe! OPeCe! Nu, nu e “sa moara capra vecinului”, dar asemenea lucruri trebuiesc pedepsite… OPeCe! OPeCe!

  2. OPC, clar. Nu mai sta pe ganduri. Mergi pana in panzele albe. Escricheria din ROmania nu o sa moara pana nu o sa facem scandal fiecare in parte.

  3. Contacteaza OPC-ul. Au si formular online pentru reclamatii. Si sincer sa fiu, stiu vreo 2 cazuri in care chiar se bucurau sa se ia de firmele astea mai mari. Cunosc cazuri solutionate de OPC pentru scandaluri cu RDS, Supermaket-uri, Agentii de voiaj, etc.

    Nu iti garanteaza nimeni ca iti dau banii inapoi, dar macar sunt obligati sa puna afise mari cu toate detaliile ofertei si vor fi urmariti.

    Multa bafta si rabdare! Nu renunta orice ar fi, e vb de demnitatea ta!

  4. Multumesc pe aceasta cale autorului acestui articol. De acum inainte la “oferte” din astea voi sti cum sa procedez, si anume voi intreba inainte care-i modalitatea EXACTA de “reducere”.
    Cata nesimtire! Oferte inselatoare, informatii deficitare, tupeu maxim! Leul mau cred ca le facea caloriferele guler…

  5. O adresă la OPC (merge simplu pe mail) ar clarifica lucrurile imediat. Și de regulă, în favoarea reclamantului.

    Oricum, voucher de regulă cam asta înseamnă… îți dau voie să cumperi ceva din magazin de contravaloarea voucherului.

  6. Salut.Tipele de pe case sunt praf.Regulamentul e intortocheat,dar daca il citesti cam intelegi despre ce e vorba.OPC nu are ce face.A mai fost.Regulamentul era afisat la case,info clienti,raionul cu bucatarii,dormitoare,placiceramice si n alte cateva locuri.Foarte multe reclamatii(cam 4) s-au depus dar din moment ce regulamentul a fost afisat ,magazinul nu poate fi sanctionat

  7. Maleficus cred ca esti din alt film. Daca iti scrie ca mesajul este in moderare, inseamna ca inca nu a fost aprobat. Acum am intrat pe blog, am dat approve la toate si intra. Trebuie sa fiu online 24/24 pentru a aproba toate? Primele mesaje pe care le postati aici intra in aprobare, asa mai tinem din spam afara, ca Akismet mai da gherle. Dupa aprobarea primului comentariu (sau 2-3, daca scrieti in “sarja”) vi se aproba automat.

    Atat timp cat nu ai injurat nu vad ce treaba am sa iti sterg comentariile. De aia ti l-am aprobat si pe asta, sa intelegi ca nu ti-a sters nimeni nimic, dar nu sunt permanent pe blog, sa dau aprobare la 2 secunde de la comentat.

    Deci bun venit pe blog si comenteaza in liniste 😉

  8. Acum sa revenim la caii nostri.

    Problema este ca omul asta s-a dus la cumparat, clar cu o oferta prost intocmita (sau de fapt cu niste chestii esentiale ascunse) si TIPELE DE ACOLO l-au tot imboldit sa cumpere linistit, ca ia banii dupa aia. Ca, daca i se spunea de la capul locului ce si cum, nu cumpara.

    I-am zis sa incerce si cu OPC-ul, poate se misca totusi ceva, desi magazinul se acopera cu clauzele alea ascunse de vanzatoare, cand a fost sa cumpere.

    Fie vorba intre noi, am mai prins oferte de genul si eu cel putin nu am avut probleme. Am primit de la SportZone al doilea produs gratis (cumparasem o pereche de jeans si un nenea de acolo tot ma imboldea sa iau inca o pereche de pe raft, desi chiar nu doream. Pana la urma am luat inca niste pantaloni, pentru ca, zicea si el, ar fi pacat sa nu beneficiez de asta. S-a numarat la casa doar pretul unui produs si gata). La Kenvelo si la Leonardo iar sunt frecvente reducerile de genul asta si totul a fost transparent. S-a calculat produsul mai scump (stiam asta de la tipa de pe raion oricum) si al doilea produs fie a fost moca, fie a avut reducerea stipulata.

    Sa vedem daca are vesti pentru noi 🙂

  9. Scuza-mi iesirea:) Tarziu mi-am dat seama ce facusem.Ete ce sa-i faci…asta e comertul …

  10. Nu e nicio problema. Ideea e ca mi-a luat ceva sa imi dau seama ce si cum.

    Am aprobat comentariile si m-am mai fatait. Dupa care am zis sa iti raspund si am vazut al doilea. Am stat sa cuget ce dracu’ am facut si mi-a picat fisa ca erau ambele in moderation si de aia tu credeai ca sunt sterse.

    De acum iti intra automat 😉

  11. Cand te pornesti, nu mai pui frana 😀

    Am inteles ca esti angajat, intelege si tu ca omul asta a primit o oferta FALSA din partea colegilor tai. Daca stia de la inceput cum sta treaba, nu cumpara. Am mai fost si eu prin magazine si am prins oferte. Niciunde insa angajatii nu m-au pacalit sa cumpar, ca primesc suma inapoi, ca dupa aia sa jungi cu un voucher in mana. Initial nimeni nu i-a zis despre asta. De aici si frustrarea lui.

    Faptul ca sunt oferte bune e laudabil. Asa se face comert de calitate. Dar nu pacalind clientul, asa cum s-a intamplat.

    Omul a scris povestea cu manutele lui, ca e cel mai bine asa. Eu personal nu am fost acolo, dar stiu in ce hal de nervi a venit si mi-a povestit. In mod normal faza asta este de OPC, dar si astia sunt la fel de competenti si de interesati de a face totusi ceva.

    In loc sa te infurii, incearca sa citesti printre randuri. Sunt suficiente comentarii de la cititorii nostri care sa iti ofere o idee despre care este imaginea pe care o ofera o asemenea problema clientilor.

  12. esti foarte superficial, in primul rand in oferta scrie ff. clar PPRIMESTI CADOU 50% DIN VAL. CELUI DE-AL DOILEA PRODUS, e foarte important sa citesti ceva, nu doar sa spicuiesti printre randuri, in al doilea rand cu voucherul se putea cumpara ORICE din magazin(nu doar produsele ce nu erau in oferta), iar in al treilea rand mai bine nu cumparai ca niciunde in timisoara nu-ti da nimeni posibilitatea ca in pretul a doua calorifere sa mai achizitionezi ceva pentru casa.
    OAMENI NEMULTUMITI SUNT PESTE TOT DAR MAI BINE V-ATI UITA LA VOI, si spre surprinderea ta chiar toti angajatii au ceva de facut in magazin, si este AUTOSERVIRE.

  13. nimeni nu imboldeste sa cumpere, mai bine ati merge pe resitei, sau sa luati gunoaie din Praktiker decat sa ne poluati atmosfera cu prezenta voastra in magazin

    • Bine v-am gasit ! Cred ca dupa atatia ani de cand functioneaza in Romania super,hyper,mega,etc,etc,market-uri nu ar trebui sa mai intalnim oameni care nu stiu sa citeasca o oferta indiferent de unde vine ea. In primul rand am intalnit oameni care nu citesc nici macar perioada promotiei respective si fac un taraboi groaznic in magazin ca sunt mintiti cu oferta respectiva desi oferta incepe poate chiar de a doua zi sau poate s-a terminat cu o zi inainte. O a doua categorie sunt cei care citesc doar cifrele si nimic altceva desi sunt date mai multe detalii despre produs. Si pe tema asta sunt foarte multe de spus. Poate alta data ! Nu pot fi de acord cu cei care spun :”Duceti-va la alte magazine sa vedeti ce rau sunteti tratati sau ce marfa proasta gasiti acolo !” De ce? Pentru simplul fapt ca marfa este aceeasi in toate magazinele, cu mici exceptii, doar ca sunt altfel etichetate sau ambalate. Totul depinde de profesionalismul celui care vinde si modul in care este abordat de catre client( “Clientul nostru, stapanul nostru!” a decedat de mult si nimeni si nimic nu-l poate reinvia !) Pentru un client multumit trebuie sa existe si un vanzator multumit, asta cred eu si sunt sigur ca nu numai eu, deci ce trebuie sa facem ? Astept raspunsuri ! La revedere !

  14. “TIPELE DE ACOLO l-au tot imboldit sa cumpere linistit, ca ia banii dupa aia”

    sigur ai mai fost pe acolo si sigur vei mai veni…. pentru ca cele mai bune oferte acolo le gasesti, dar asa suntem noi trebuie sa comentam tot timpul
    salut popor fara minte

  15. normal ca nu mai pun frana,
    tot timpul noi avem ceva de comentat, ma refer la clienti nemultumiti, dar gandind la rece si logic oferta a fost ff. buna,
    asta este ….. oricum vin mai multi clienti pentru ca sunt bine serviti decat in alte locuri, si noi ne facem treaba bine, iar OPC nu are ce face atata timp cat tu ai in magazin un regulament de desfasurare a campaniei promotionale, esti in perfecta legalitate

    va multumes oricum si va asteptam la Interhome.

  16. Si eu am cumparat o usa metalica de exterior (romaneasca….. nu chinezeasca) de la ei. Am montat-o in perete si cand am vrut sa punem yala, nu intra in butuc.
    Ne-am intors la magazin, si mi-au zis ca nu se mai fabrica acest tip de usa si nu au alta yala. iar daca nu-mi convine, sa o aduc inapoi (casa nu e in Timisoara).
    Am mai cumparat niste garnituri, dar nu e ok.
    Nu puteau sa spuna cinstit ca are probleme, si atunci in cunostinta de cauza am fi luat-o, sa nu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.