Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Am ajuns …

Mda, s-a terminat şi aventura americană, chiar aventură în ultimele ore. După ce ne-am trezit că locul nostru în avion nu mai este, am prins totuşi două locuri în avionul de ora 11. Am revenit la Terminalul 4 din JFK cu o oră şi ceva înainte de îmbarcare, având deja checkin-ul făcut, deci mai relaxaţi. R. ne-a lăsat chiar la poartă, că oricum intram la ‘security’, deci nu mai avea ce să facă acolo .. Ne-am pupat şi l-am lăsat în urmă. Urăsc momentul ăsta, când trebuie să le spunem ‘la revedere’ ..

În avion locurile erau pe culoarul din mijloc, aşa că nema şanse de văzut ceva pe geam. Era şi zbor de noapte, iar prioritar era să facem nănică. S-a dus pe copcă plimbatul prim Amsterdam, când escala s-a redus de la 7 ore la nici 3, dar oricum mai aveam destul de trambalat bagaje până acasă.

Avionul a decolat şi eram chitită să mă înfig în ‘lavatory’, că aveam niscaiva apă de eliminat. Şi stau .. şi stau .. Pe când mă gândeam că a uitat careva să scoată semnalul de pus centura, s-a auzit vocea pilotului. Bătea vântul tare, aşa că era încă în zonă de turbulenţe. Ne ruga deci să stăm pe fundul nostru pe scaun, până se stabilizează puţin situaţia. Din fericire stau bine cu vezica, aşa că nu am şi alte amintiri de pe acolo.

După vreo oră cred, de cân eram deja în aer, am putut să-mi fac şi planul respectiv. Mâncarea mea a fost sinistră, ceva pui cu orez şi nişte fasole verde imposibil de mâncat. Iubi a fost mai inspirat, a comandat ceva vită şi a mâncat bine. A urmat programul de somn ..

M-am trezit cu o oră înainte de a ateriza. Avionul tremura constant, aşa cum a făcut se pare toată noaptea. A vorbit din nou pilotul, cerându-şi scuze pentru condiţiile ‘sărite’ de zbor. Am mers pe vânt puternic toată călătoria, dar am şi ajuns cu aproape o oră mai repede. Bun şi vântul ăsta la ceva.

În Amsterdam nu ne-am ‘bucurat’ de surprize, aşa că a descurs totul conform planului. Am aterizat şi în Budapesta, fericiţi că am scăpat de trambalat prin avioane şi ne mai aştepta doar o călătorie de vreo 3 ore juma’ spre Timişoara, de data asta cu maşina prietenului nostru.

Prieten care aştepta să ieşim .. iar noi nu mai ieşeam.

Nu se putea să terminăm călătoria fără bucurii, aşa că iubi s-a trezit în Budapesta mai uşor cu un bagaj. Ăla mare de cală. Al meu, troller-ul roşu, era pe bandă, al lui nu. Am stat aproape o oră să scanăm bagaje, doar doar apare. În timpul ăsta ‘soarele’ începea deja să aibă draci, convins fiind că prietenul nostru, văzând că trece ora şi nu mai ieşim, va crede că nu am mai venit. Asta ne mai lipsea .. să rămânem încă nuş’ câte ore pe acolo. Nu tu telefon, nu tu nimic.

Din fericire prietenul respectiv, om serios, chiar nu avea gânduri din astea. Deh, neamţ. I-ai spus să vină la aeroport să te ia, asta face. Chiar râdea de spaima noastră ‘Hai, mă, doar mă ştiţi de om serios’. Am raportat bagajul lipsă, la fel cum au făcut alţi 20-30 de ‘fericiţi’ şi am plecat spre casă.

Nu intru în detalii despre ce show a făcut câinele meu, când m-a revăzut după 6 luni. L-am ‘placat’ ca la rugby, că sărea de nebun prin casă. Nici după o oră nu se liniştise, aşa mare bucurie simţea că s-a întors ‘mă-sa’ din ţările calde.

Suntem deci sănătoşi şi ceva mai odihniţi. Bagajul a venit ieri pe adresa mea, deci şi partea asta s-a rezolvat. Începem să reînnodăm legături cu prieteni, să rezolvăm tot felul de daravele, chestii pe care le faci după juma’ de an de umblat pe alte meleaguri.

Viaţa merge înainte … acum în Romania.

Daca ți se pare interesant, un share ajută mereu. Mulțumesc.
dojo

Fost om de radio, transformata in karatista si apoi web designer. Am o firmă de online marketing si mi-am redeschis un webmaster forum.

Articles: 1761

20 Comments

1. Bine-ai ajuns!
    Cred ca suntem cativa care ne bucuram mai mult decat tine ca te-ai intors. 🙂

• De obicei nu compania aeriană îți pierde bagajul (nu prea au cum să-l piardă în cala avionului) ci aeroportul.

În general nu este pierdut ci pur și simplu ajunge la avion prea târziu. De exemplu când faci check-in târziu, sau când cei care scanează bagajele au un volum prea mare de lucru. Avionul nu poate să aștepte prea mult după bagaje pentru că o întârziere se propagă (același avion face enșpe curse pe zi și toate cursele ulterioare pot fi întârziate dacă nu reușesc să recupereze).

Uneori se întâmplă să nu mai fie loc în avion, sau se întâmplă ca personalul aeroportului sau automatele care citesc etichetele să le citească aiurea și bagajele să rămână în aeroport sau să fie puse în alt avion).

2. Welcome back! Ai revenit acasa, locul unde e cel mai bine din lume. As vrea sa iti propui sa ramai in aceeasi stare de zen cu care ai plecat de pe taram american, dar sunt aproape sigur ca nu ai cum.

Eu cand am ajuns m-au trecut sentimente de tristete, dezolare si un pic de ura. Numai bune sa alimenteze o decolare finala zic eu.

Bine ca ai ajuns cu bine!

• Saru’mana de urari tuturor 🙂

Bre, io nu am tristeturi din astea. Era clar ca nu este ceva ce sa mearga o eternitate, asa ca ne-am bucurat de lunile astea si de oamenii aia misto si suntem gata sa ne reluam viata aici. om vedea ce se mai intampla si cum.

3. Bine ati revenit. Chiar ma gandeam ca trebuie sa apari odata, ca nu ne lasi cu ochii in soare..ca la bagaje :))

4. Totul e bine cand se termina cu bine :). Ma rog, cand binele asta e reintoarcerea in Romania, nu prea stiu ce sa spun. Doar ca, asa cum spuneai tu, sunt fiinte dragi care te asteapta aici, ca in rest, cam stim cum sta treaba.
    Una peste alta, bine-ai revenit 🙂

5. Dacă e vreo consolare, în Olanda a fost mizerabilă vremea în ultimele zile (în ton cu mai tot restul verii de altfel).

• Da, chiar am observat asta. Imediat ce am coborat din avion am ‘admirat’ ploaia si norii. Oricum nu era o plimbare senzationala ..

6. welcome back in this fuckin` city.. :)) alta urare nu pot sa iti zic momentan..nu te vei bucura cu siguranta de ‘vremea’ asta..totusi dupa data de 26 sa programezi intalnirea aia cu blogeri si etc de pe invatam,sa pot ajunge si eu in TM 😀

7. Binea ati revenit si …aveti grija la bagaje …apropo de mult imi doresc sa vad si eu tara lalelelor..si mai ales Amsterda,ul!