Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Apa minerala Borsec si Selgros

De nişte luni bune (aproape 1 an), Selgros (1) din Timişoara a pus la vânzare apa minerală Borsec la sticlă de .. sticlă. “Soarele” a fost absolut încântat, aşa că a trecut la muncă de halterofil, să pună “baxurile” de 6 sticle pe platforma căruciorului.

I-a pierit zâmbetul când am ajuns la casă şi duduia s-a repezit să rupă cutia pentru a scana codul. Pentru că Selgros nu sunt în stare să pună în baza de date codul de pe cutie ci pe ăla de pe fiecare sticlă. Dar “coletul” se vinde ca şi “bax”, nu se vând separat sticlele în cauză.

Mi-a fost lene luni de zile să scriu asta. Am sperat că în aproape 1 an Selgros Timişoara vor pune un cod în baza de date. Pentru că este penibil ca ÎN FIECARE SĂPTĂMÂNĂ să stăm ca 2 proşti la casă, până duduia sună la “centru”. Asta după ce face bot că nu o lasă al meu să rupă ambalajul, pentru a citi codul de pe sticlă. Nu de alta dar le ducem la etajul 4 şi am înţeles că sticla e casabilă în contact cu cimentul.

Sâmbătă vom fi din nou acolo, absolut convinsă că nimic nu s-a schimbat. Am făcut acum 2 săptămâni ceva tărăboi şi am vorbit cu un “supervaizăr”, dar cred că totuşi cei care ar trebui să se ocupe de asta sunt prea ocupaţi cu messengerul sau solitaire. Cum să îi deranjezi cu prostii din astea?

Daca ți se pare interesant, un share ajută mereu. Mulțumesc.
dojo
dojo

Fost om de radio, transformata in karatista si apoi web designer. Am o firmă de online marketing si mi-am redeschis un webmaster forum.

Articles: 1761

32 Comments

  1. Oricat ne-ar deranja chestiile astea, nu se va schimba niciodata nimic atata timp cat ne aruncam cu ochii inchisi si capul inainte spre capitalism.

    In supermarketuri sunt angajate de obicei persoane cu studii putine si initiativa zero ca sa se justifice salariile mici.

    Degeaba ne plangem de atitudinea vanzatoarelor. Nu rezolvam nimic.

  2. Hihihih,asa va trebuie. Ce aveti cu oamneii care joaca solitaire in timpul serviciului?
    Mie mi se pare de prost gust si sa stai intr-un magazin la casa si vanzatoarea sa se uite prin tine, in timp ce vorbeste cu o colega despre ce a mai facut ala mic aseara. Sunt perfect de acord ca ce a facut copilul e important, insa nu-i spune dupa ce plec eu, ca oricum nu mai sunt clienti in spate?

  3. Nu degeaba s-a inventat plasticu… nu stiu pentru ce se mai fabrica sticel din… sticla 😆

    Cat despre propunerile clientilor… abureala. Nu face nimeni nimic pentru clienti.

  4. Pai clar voi sunteti de vina. Ei va fac o favoare prin faptul ca va lasa sa cumparati din magazinul lor. Ce, aveati impresia ca sunt acolo pentru a va servi/ajuta? Fiti multumiti ca nu va pun pe voi sa introduceti codurile in calculator

  5. Te sfatuiesc sa vorbesti cu seful magazinului. E om de inteles. Daca tot nu se intampla nimic, poti da un mail in Germania, “la centru” ca sa zic asa. Iti promit ca vei vedea schimbari. Mai ales daca stii cum sa pui problema.

  6. daca gestiunea e per sticla, nu au cum sa puna cod de per bax, ptr ca e ilegal. la fel, nu au cum sa puna cod de 1 sticla pe o cutie de 6, pentru ca asta ar insemna de fapt ca 6 sticle costa cat o sticla, si sigur s-ar gasi un idiot care ar dori sa cumpere asta, ulterior facand reclamatie la OPC si.

  7. Arhi, din moment ce vand numai la bax, cred ca ar putea sa tina gestiunea pe bax, nu pe sticle…

  8. Ce dorinte criminale ai. Ca ditamai magazinul sa mai faca un rand in baza de date.

    Iti dai seama ce doresti ?

    Aaa…de pe siteul lor citim ca ii intereseaza parerea clientilor – citat din memorie, copy paste adica: “Suntem unul dintre cei mai importanţi actori de pe piaţa de retail din România, apreciat de clienţii profesionişti, care găsesc în magazinele noastre tot necesarul pentru afacerea lor. Această poziţie se datorează interesului constant acordat clienţilor şi partenerilor noştri”

    Citind acest lucru, mi-am permis sa le trimit un e-mail cu un preafrumos link catre acest articol. Am sa pun si banala intrebare daca acesta e “interesul acordat clientilor si nevoilor lor” ?

  9. se poate face un cod de “set”, de “6 unitati”, sau de “4”, si sa aibe astfel in sistem 2 coduri: 1 cod pt 1 unitate (bucata) si un cod pentru 1 bax. dar tine de gestionar, sa “binevoieze” sa faca acest cod… ceea ce nu se intampla. te doare capul ce varza este in sistemul celor de la selgros…..

  10. mai ai o varianta. sa cari o sticla extra dupa tine. Eu asa fac cu baxul de lapte…Bine, tot o sa se uite urat la tine ca ii lasi un produs ei pe cap, dar altfel nu ai cum sa te intelegi cu astia :))
    Curiozitate: sticlele se dau la schimb ca la bere? Sau le pastrezi? 😀

  11. La fel se intampla cu apa plata Bucovina care se vinde sub forma a 2 sticle de 5 litrii intr-o cutie de carton, care face mult mai usor transportul celor 2 sticle si care are un minunat cod de bare. O vreme se putea citi codul de bare, dupa care nu s-a mai putut citi… cred ca e chestie de gust….pentru ca cele doua tipuri de citiri se succedau la fiecare vizita acolo… daca femeia (sau barbatul) de la casa avea chef sa imi rupa ambalajul ca sa ma chinui eu sa le duc separat, il rupea, daca nu… reusea sa scaneze. Stai… asta se intampla la Real…

  12. Indiferenta si comoditate…. Pe ei oricum ii doare’n basca, vanzarea sa le iasa…. La urma urmei, daca ti le cumperi, e treaba ta cum ti le cari pana sus la 4… Daca nu cumva tre sa le duci mai sus si nu merge liftu’… Atunci tin-te “fericire” …

    Stai linistita ca si la Metro (Calea Sagului) e aceeasi poveste. Eu am patit-o la niste seturi de farfurii :)) In schimb, dupa ce a rupt duduia ambalaju’ ca sa inregistreze codu de pe farfurie (ca n-a dus-o capu’ sa scaneze codu’ de pe fundu’ pachetului – ca era acolo) am facut o chestie foarte impertinenta (din punctu’ ei de vedere, normala din punctu’ meu de vedere) :

    – Domnisoara draga, daca tot ati desfacut pachetu’, explicati-mi, vreti sa urc farfuriile una cate una pana la etaju’ 8? Tin sa va anunt ca nu merge liftu’…
    – Pai stiti, nu e treaba….
    – Tocmai, stiu ca nu e. Da’ nu mai bine le luati dumneavoastra astea desfacute si sa-mi aduceti altele la fel, da’ ambalate cum le pusesem si eu in carucior? Cod de bare au si pe fundu’ pachetului, da lenea-i cucoana mare…
    – Stiti, eu nu…
    – Sa n-aud! Ca nu dau banii pe produsele pe care le-ai desigilat dumneata.
    – …
    – Mai asteptam sa va chem manageru’ sau sa m-apuc sa sun la OPC?
    – Nu,nu…. Stati ca sun acuma pe unu’ din baieti sa aduca.

    Marketingu’, promovarea vanzarilor si orientarea spre clienti e un capitol la care Metro si Selgros au multe de recuperat,pentru ca in 90 cand au aparut erau singurii jucatori de pe piata si s-au vazut cu sacii-n caruta. In plus, pe ei ii cam doare-n cot de tine ca persoana fizica, pentru ca tehnic si cantitativ vorbind, aportul de profit pe care- aduci tu unitatii prin cumparaturile tale e nesemnificativ. Si in general, esti tratat ca atare. Ciudat cum in marile lanturi de magazine wholesale / retail gen Metro si Selgros, stilul cu care esti tratat la casa depinde de valoarea cosului tau de cumparaturi…

    Ce ti-e si cu promovarea prin imagine in ziua de azi… :))

  13. Revin cu o precizare.
    Asa cum am spus mai sus, am trimis un e-mail catre departamentul relatii cu clientii. Am prezentat problema, am pus un link catre acest articol si am primit si un raspuns.

    S-A REZOLVAT !!!
    De astazi apa minerala Borsec o sa poata fi platita si la bax.

    Nu pot sa spun decat ca sunt placut surprins de promptitudinea si profesionalismul celor din acel departament.

    Trebuie sa o spun: Toata stima !

  14. Bah, mi-ati stricat toata placerea de a mai face cumparaturi la Selgros!
    Aveam o satisfactie perversa cind conita de la casa lua telefonul si suna nustiuunde ca sa afle codu’ (nu, nu a lu da Vinci si nici a lu’ Hammurabi ci codu’ Borsec: da, la sticla de sticla… de saptesutecinzeci …aaa plata sau minerala? Minerala). Ce de pff, pff, tst, tst, tst se auzeau din spatele meu de la coada…
    Decit sa fii bucata care trece lin prin masina de macinat carne Nr 8, e mai funny sa fii osul care blocheaza macinatorul.
    Cre’ca de acu’ o sa iau Dorna.
    Sau incerc la Real poate aia inca n-or memorat codu’ lu’ Borsec: 5942219111182

  15. @nina .. sa stii ca in general nu prea am avut de comentat despre amaratele alea de vanzatoare. Majoritatea sunt la fel de ‘pissed’ ca si noi, ca nu e facuta OK treaba de catre cei care trebuie sa puna in baza de date codul in cauza. E drept ca vreo 2 au insistat sa rupa ambalajul iar banivechi a insistat sa nu ia cutia desfacuta 😀

    @Sabotor: sa mor daca m-as supara. In max. 2 minute e codul acolo 🙂

    @Florin. Nu “taraboi” efectiv, dar s-a ofticat banivechi un pic. Si nu e chiar cea mai placuta persoana cand face asta. Plus ca m-am pus si eu ca o cata sa il sustin

    @Agkelos .. in cam multe zone sunt asemenea angajati. Deh …

    @TyB .. ne place aia la sticla. De fapt lui banivechi. E “cool”. Si, daca e pe raft, de ce sa nu luam? 🙂

    Claudiu .. nu am ajuns atat de sus .. mai vedem …

    Arhi, dar nu se vinde decat la bax. Cum se descurca atunci problema. Ca nu mi se pare normal sa imi rupi cutia la casa si sa duc 6 sau 12 sticle in plasa ..

    @Darael … bre, cineva are chiar mai multa atitudine patriotica. Danke 🙂

    @Digital elf … nu stiu cum e prin sistemul lor, ca nu mi-am bagat nasul, dar cuget ca n-o fi pe roze, de is asemenea intarzieri

    @Robintel .. macar avem subiect de discutie 😉

    @FlorinV .. la faza asta cu ruptul de ambalaj e o singura solutie: refuzi si ei un produs intact. Daca le fac asta 100 de oameni pe zi, poate isi schimba ideile. Nu mi se pare normal sa iau ambalajul rupt, mai ales ca am sanse sa imprastii toata apa pe trepte.

    @Dr.Lyana .. in mod normal, cand un client iti atrage atentia, ar trebui sa te sesizezi 🙂

    @Darael (din nou) .. bre, ma inclin. Si in fata ta si in fata celor de la “client service”, daca au fost atat de prompti. E bun si blogul la ceva se pare .. saru’mana.

    @Raka .. nici banivechi nu e incantat sa ia baxul desfacut. Eu as fi mai proasta si m-as chinui sa il urc la 4 si asa, dar el are mai mult “nerv” decat mine 🙂

    @baniechi .. lasa, soare, cautam alt produs. Poate apucam sa blocam din nou linia la casa 😀

    Tu sa bei Dorna? Sa o vad si pe asta

  16. sotiorul meu lucreaza la o firma care distribuie Borsec. daca ei suna la Romaqua (Borsec), aia suna la Selgros… aaaa, cred ca tot nu se rezolva nimic :d

  17. NU S-A REZOLVAT INCA NIMIC!

    Apa este inca fara cod in baza de date. Oricum ceva s-a invartit .. era pe acolo un tanar care, imediat ce ne-a vazut, s-a repezit sa scrie codul pe una din cutii. Deci ne asteptau, vorba lui iubi 😀

    La casa tanara s-a repezit sa rupa cutia, dar i-am spus ca e scris codul cu pixul pe cutie. L-a luat de acolo …

    Codul este in continuare inexistent in baza de date, dar macar am rezolvat altfel. Acum nu inteleg cum se va proceda .. sta omul ala toata ziua la raft sa scrie codul pe cutiile cumparate?

    Ma gandeam ca se poate pune cate o eticheta din aia cu codul lor, ca la carnea preparata acolo … sau macar sa se puna pe o lista la fiecare casierie, asa cum e la Kaufland de pilda la strudele sau chestii din alea de panificatie. Au la casa niste tabele cu produsele si scrie si codul …

    Vedem sambata viitoare 😀

  18. hahaha ce tare a fost asta

    am înţeles că sticla e casabilă în contact cu cimentul.

  19. Hai ca se urnesc ei mai greu, dar iti rezolva problema 🙂 o sa iti scrie cu markerul pe plastic, numai sa fi fericit 🙂

  20. Io cre ca o sa rezolve problejma, insa vor sa vada si cat va pot enerva pe voi! Poates unteti prinsi intr-un fel de Big Brother!
    P.S. Primavara daunaeza grav sanatatii mintale, dupa cum se vede! 😀 😉

  21. […] Am scris un articol … am primit răspunsuri .. unii considerau că am prea multe pretenţii, alţii comentau despre “românica” noastră şi ce naşpa se face până şi un brand respectabil […]

  22. of,of,of
    cum v-ati strans voi,angajatii sau patronii perfecti,fara de greseala…”Codul este in continuare inexistent in baza de date” spune dojo. ca mai apoi”era pe acolo un tanar care, imediat ce ne-a vazut, s-a repezit sa scrie codul pe una din cutii”. Ti-a dat cumva codul inexistent? ori e ori nu e! In hipermarketuri gen Metro,Selgros vanzarea se face en gros,implicit,pt ape si racoritoare la bax. pt ca romanul e obisnuit sa strice ambalajele ca sa vada el ce e inauntru, de parca nu s-ar vedea prin ambalaj, face ca pt sticlele din baxurile deteriorate sa se faca etichetare cu “articol la bucata”.cu putina bunavointa si mai putina rautate se poate da plasticul in asa fel incat,daca nu se vede,sa se poata scana codul de pe sticla… eu zic sa vedem problemele reale si grave care ne “pandesc” si sa nu ne mai cream false motive de stres. ar fi ideal sa fim serviti ca la carte dar oare noi la locul de munca suntem perfecti? avem pretentii dar oare de ce e atata marfa deteriorata pe rafturi,oare de ce cand probam pantofi sau role(de ex.) lasam cutiile deschise cu marfa aruncata in toate directiile astfel incat urmatorul client nu mai stie ce si cum si se apuca si el sa rascoleasca, de ce daca sunt expuse mostre clientul trebuie sa mai distruga cateva cutii ca sa se convinga si el ca da,corespunde cu mostra,dar apoi le lasa aruncate ca de, e grija angajatului sa le puna la loc, de ce se consuma alimente dar nu avem bunul simt sa le ducem in cos si sa le platim la casa,de ce ne adresam angajatilor de parca sunt ultimii oameni etc,etc . inainte sa aruncati cu piatra analizati-va propriul comportament..

  23. Maria, calmeaza-te, ca faci tensiune. Ce treaba are faza cu “patronul ideal” si apasarile tale cu faptul ca acolo CINEVA nu si-a facut treaba PANA NU AM FACUT SCANDAL?

    Ti se pare normal sa se faca coada dupa tine DE FIECARE data cand iei apa aia imputita pentru ca trebuie sa se dea telefon? Si la telefon i se spune codul corect. Atunci de ce mama naibii sa nu il scrii pe rahaturile alea de cutii, sa nu mai pierdem 10 minute de fiecare data?

    Ti se pare normal sa imi rupi tu cutia la casa, pentru a-mi citi codul de pe sticla? Cum urc eu sticlele dupa aia cu cutia rupta la etajul 4?

    Dupa ce am facut gura de rigoare (mai exact scris articol, preluat de Darael, facut gura si din partea lui), CODUL ACUM APARE IN BAZA DE DATE.

    A fost greu? Cat dureaza sa scrii 12 cifre sau cat o fi avand?

    Culmea e ca ieri fata de la casa nu a putut scana ca lumea cutia si a scris codul (probabil gresit, ca era cutia intoarsa si incerca sa citeasca “invers”. A dat sa rupa cutia si i-am zis ca nu are rost, codul este in baza de date. STIM SIGUR. I-am intors cutia, a scris (corect de data asta) si normal ca a intrat. Era nedumerita de siguranta noastra. Normal ca stiam, ca doar din cauza noastra este acum codul acolo.

    Asa ca scuteste-ma te rog de aberatii de genul “clientul care distruge”, ca nici eu si nici barbatul meu nu suntem genul ala. Vei fi fiind angajata la vreun asemenea shop, de te superi ca vacarul pe sat, dar, dupa cum iti explic, faza nu are nicio treaba nici cu clientii naspa, cu nimic.

    A fost pur si simplu o scapare de aproape 1 an a celor care se ocupa in mod normal de partea asta la Selgros si care s-a remediat dupa niste comentarii nasoale pe blog si 2 mailuri trimise de Darael. In mod normal se putea rezolva din prima, daca cineva nu astepta sa iasa scandal.

    Nici mie ca si client nu mi se pare normal sa nu pot plati la casa pentru ca nu este cod pe nus’ ce produs (ca nu e eticheta pusa de angajati, dar tot eu raman fara produsul imposibil de scanat) sau sa stau 10 minute pana se poate discuta la telefon, in timp ce aia din spate fac spume, pe drept motiv. Ca vrem noi doamne sa luam un anumit produs si de fiecare data stam dupa ei …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.