Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Nano – o bomba pe langa care Matiz este Rolls Royce

Vad la Adi un entry despre masina minune ieftina si “buna”, si ma pune scaraotchi sa dau peste situl lor si sa fac un pic de “studiu” cu al meu “sot”. Rezultatul: au. Am o parere execrabila despre Matiz si Tico (mai ales ultima, dupa un accident care a dovedit ce gunoi de masina este), asa ca nu prea am avut o mare incantare fata de chestia asta a lu’ Tata. Dar e chiar mai proasta decat mi-am imaginat.

Sa vedem ce poate:

  • 33 cai putere (nu sunt maniaca in ceea ce priveste herghelia, dar e chiar putintel)
  • top speed de 105 km/ora, pe altundeva am citit 75. Al meu facea misto ca prinde 100 fara om inauntru, 75 cu unul, 50 cu 2, 25 la ora cu 3 si daca e plina complet (4 locuri ocupate) nu mai pleaca de pe loc 😀
  • nu are aer conditionat. La versiunile Deluxe si Luxury ai AC si incalzire.
  • caroseria este din PLASTIC, lipita cu nu’s ce adeziv special.
  • nu are air bag
  • nu are cass sau mp3 player (adica nimic de genul)
  • scaunele NU se pot ajusta
  • servo directie .. hai ma, chiar glumiti, de unde?
  • are un singur stergator de parbriz
  • in portbagaj intra o valiza. ATAT

Din punctul meu de vedere este o bomba proasta, exista insa si comentarii pozitive, tinand cont ca totusi indienii nu prea au conturile dodoloate. Asa cum noi ne-am bucurat ani de zile de Dacia 1300, Oltcit si alte chestii de genul, probabil ca multi vor vedea in masina asta o revelatie. Sa le fie de bine.

Se zvoneste ca doresc ca peste hat bine sa aduca rasnita in Europa, la pret dublu sau triplu. Yeah right, ne vom arunca pe masina asta ..

PS: ma duc zilele astea la Autoglobus. Sa vad de un Astra, ca de rasnite din astea zau daca ma ating 😀

Daca ți se pare interesant, un share ajută mereu. Mulțumesc.
dojo
dojo

Fost om de radio, transformata in karatista si apoi web designer. Am o firmă de online marketing si mi-am redeschis un webmaster forum.

Articles: 1761

10 Comments

  1. din plastic zici? eu ma asteptasm sa fie din carton, ca al nostru (fost) Lastun…

    acelasi tip de masinuta :p

    comparatia cu dacia 1300 sau olcit e mult departe, ambele sunt de 2 ori mai mari, mai tapene, mai grele, mai incapatoare 🙂

    PS: se zvoneste ca nu intra in europa, cica nu scoate nicio stea la testul de siguranta NCAP si nici ca emisii nu e ok

  2. “masina la 100.000 de rupii nu va fi conformă cu normele europene de siguranţă ÅŸi poluare” … cu asta se laudau ei (am scris anul trecut despre ea) !

    100.000 de rupii la vremea aia erau vreo 1838 euro, adica nici 2000. Acum au ajuns la 2500. Eu zic ca poate o merge la ei in india buburuze din astea la noi nu mai “prind” neam. Mai bine se axau pe un proiect la 5000 de EURO aveau ceva sanse de succes si pe pietele europene, cel putin cu normele nu au nici o sansa.

  3. La asta ma gandesc si eu. Este clar ca la ei piata este alta, puterea de cumparare este alta.

    Si pe mine ma distrau declaratiile in ceea ce priveste venirea in Europa cu acest model, cred ca nici beata nu as da banii pe asa ceva …

    Kosmin sa stii ca tot mai multi imi recomanda Astra. Iubi are Astra Caravan de prin 1994 cred, pe motor Isuzu (a fost un lot), diesel. Super multumit de masina, inca refuza sa isi ia model nou, pentru ca a lui duce absolut superb orice. Consum foarte mic (comparativ cu marimea ei si pana la urma “forjarea” in cauza), masina care te duce oriunde fara sa iti fie teama ca o impingi.

    Eu ma gandesc la un leasing, pentru ca nu detin suma in cauza inca, dar ma atrage tot mai mult noul Astra. Imi place si ca looks (va fi masina de firma pana la urma si trebuie sa arate bine, este totusi firma de design :D) … am pus ochii pe una visinie .. arata ametitor de bine.

    Inca mai stau sa cuget daca sa fie benzinar sau motorinar (acum ca motorina a crescut la pret), motorizarea o doresc “medie” .. nu am nevoie de 130 CP pentru ca nu voi alerga cu 200 la ora cu ea.

    Mi-a fost indelung laudata …

    Aveam in minte si Seat Ibiza, inca o masina care imi place in mod deosebit, dar o colega a avut asa ceva si, desi se declara multumita de masina, cand a auzit ca am ca optiune suplimentara Opel Astra, mi-a spus clar ca asta sa iau. A circulat si cu Opel Astra si chiar se simte ca e o masina buna ..

    om vedea zilele astea ..

  4. Asa din prima vedere n-arata rau. E rosu, ce sa mai zic. Dar daca ne uitam din punctul de vedere al indienilor eu zic ca are viitor. Comparand cu ceea ce este acolo, adica o intreaga familie (5 pers.) merge cu motocicleta (eu am vazut live, am fost acolo), o masinuta cu acoperis o sa fie lux. Oricum ei sunt obisnuiti cu ighesuieala. Si noi ne-am suit pe o risca din ala cu trei roti opt persoane.

  5. Un alt posesor de Astra ti-o recomanda cu caldura.
    Cat despre “bibiile” astea mici nu prea am cuvinte de lauda.
    Matizul este masina cu cele mai prost reglate faruri. Daca iti vine din fata te orbeste, daca iti vine din spate te orbeste in oglinda, cum o dai tot nu-i bine.
    Am un amic ce are asa ceva de la serviciu si mi-a spus ca a trebuit sa opreasca aerul conditionat la o intersectie in panta ca sa poata pleca cu ea de pe loc cu 2 persoane inauntru.
    Ciauz!
    PS. Choose wise!

  6. Din pacate nu intelegeti ca masina aceea e facuta in mare parte pentru india.. unde marea majoritate a oamenilor sunt foarte saraci si merg mai mult pe biciclete si scutere. Nano costa 2500 E… si tu o compari cu un Matiz care costa 5350 E gol golutz, daca vrei sa il si dotezi cu cate ceva poate ajunge si la aprox 8000 E. Mi se pare mie sau comparatia este un pic cam neegala… e ca si cum ai cumpara Loganu cu Audi A3… ce zici de comparatia asta.
    Si daca cumva or sa intre in Europa, desi din cate am inteles nu au nici o sansa din cauza sigurantei scazute pe care o ofera, ai sa fii uimita cati agenti (imobiliari/economici) o sa vezi umbland in asa ceva.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.