Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Cosmote lanseaza servicii pentru firme, ma leshi?

M-am băgat în pat după 3 noaptea. Am lucrat la un design de blog pentru unul dintre “brendurile” din trust şi erau jde mii de chestii de făcut. Vă dau şi link, imediat ce terminăm de bibilit. Aşa că era normal ca la ora 10 încă să fac nani, cu plapuma peste cap şi fără pernă, ca de obicei.

Sună telefonul.

“Da”, spun cu cea mai suavă voce posibilă. Ăia de mă ştiu cunosc vocea mea “con cojones” care nu e suavă nici la miez de zi, necum la trezire, când hârcâi din glăscior ca un fumător, deşi nu am pipat niciodată. Am luat toată dulceaţa pe care o puteam din personalitatea mea trezită aşa de neplăcut şi am încercat să am o voce din aia agreabilă, deşi am tras un “cine mă’sa mă sună la ora asta” în timp ce mă întindeam după telefon.

Se prezintă .. x-ulescu .. mă sună în legătură cu firma Dojo Design. Ok, o fi un client, m-au sunat deja câţiva şi săptămâna trecută, o fi criză, dar situri tot se mai fac. Nu, nu este client. Este de la Cosmote şi mă sună în legătură cu nuş’ ce servicii noi oferite firmelor.

Încerc să îi retez că nu mă interesează, dar e în priză omul. Ca indivizii ăia care veneau la uşă, până nu ne-am montat interfon la casa scarii, de îţi vindeau tot felul de rahaturi şi nu puteai să îi opreşti din vorbit. Şi asta s-a rezolvat cu ante-menţionatul agregat de lăsat înăuntru selectiv şi apoi cu câinele, când agregatul nu filtrează cum trebuie. Latră bestia şi omul îşi dă seama că nu mai are şanse de convingere, că atenţia mea e pe câine, să îi zic de dulce că nu tace naibii din gură şi la el să îi explic că tre’ să o scurteze, nene, că scoală câinele şi morţii din cele 2 cimitire plasate strategic la “nord” şi “sud” (sau “la deal şi la vale”, după cum spun rudele mele de la Sibiu, obişnuite să aibă înclinaţie chiar şi pe Câmpia de Vest) de bloc (300 de metri distanţă .. să avem doamne de unde alege).

Nu, Junior doarme ca porcul pe picioarele mele şi nu schiţează interes de lătrat. La discuţiile noastre telefonice nu intervine, aşa că sunt singură împotriva mitralierei cu voce mieroasă. “Ce servicii de internet folosiţi?”, doreşte să audă vocea. “UPC şi sunt mulţumită”. Bun, nu sunt mulţumită nu ştiu cât de mult, dar sincer nu am chef de Cosmoţi, aşa că iese din discuţie. Vocea fermă cu care spun asta ar trebui să îl facă să înţeleagă că nu mă interesează.

Hai, chiar credeţi că asta îi opreşte avântul pionieresc? Nu. Doreşte acum confesiuni despre ce telefonie folosesc în firmă. Nu am chef să prelungesc discuţia cu explicaţii de genul “firma se moi”, aşa că îi spun că folosesc Orange.

Mamă, parcă a prins aripi. Adică nu doar UPC, deci folosesc şi alte “brenduri”, oare nu aş fi interesată de servicii de la Cosmote? “Folosesc Orange de 10 ani. Pe când Cosmote a lansat abonamentele alea super ieftine, eu plăteam de câteva ori valoarea lor. Şi nu m-am mutat, pentru că sunt mulţumită de servicii şi nu mă plimb ca ţiganul cu coviltirul de la un provider la altul”.

Cuget că replica asta ar trebui să facă un om să înţeleagă că discuţia s-a terminat.

Începe impasibil să îmi înşire iar nişte cuvinte, pe care refuz să le mai ascult. Îi spun că îi mulţumesc de apel, dar că nu sunt interesată de nimic. Abia după ce zic asta de vreo 2 ori, înţelege că discuţia s-a terminat.

Urăsc insistenţa idioată. Urăsc să fiu contactată pentru a mi se oferi ceva. Am firmă de 2 ani deja şi nu am sunat NICIODATĂ pe cineva cu faze de genul “sunt de la firma x, nu doriţi să vă fac un site?”. Şi, la fel cum mă irită mailurile de spam, mă irită apelurile astea, la care nu pot da “mark spam” direct, fără să le mai citesc.

Oare chiar merge faza asta? Chiar aleargă oamenii să facă abonamentul lu’ peşte că i-a sunat un nenea de la X companie? Nu suntem în stare să căutăm sinceri provideri buni? Să citim recomandări şi să studiem problema, de trebuie să ne ia de mânuţă fiecare companie să ne prezinte telefonic marile oferte şi realizări. Dacă s-ar apuca toate marile companii să te sune că vezi doamne pot, ce s-ar întâmpla? E aşa foame mare la Cosmote? Nu mai au clienţi pentru abonamentele şi cartelele lor?

Îs prost dispusă şi am de frecat nişte chestii la skinul ăla de wordpress. Vă pup.

Daca ți se pare interesant, un share ajută mereu. Mulțumesc.
dojo
dojo

Fost om de radio, transformata in karatista si apoi web designer. Am o firmă de online marketing si mi-am redeschis un webmaster forum.

Articles: 1761

23 Comments

  1. Nu cred sa existe ceva care sa ma enerveze mai tare decat sa insisti dupa ce-am apucat sa zic NU. Orice cuvant adaugat dupa aia imi pune o linie in plus la nivelul tensiunii arteriale. Daca esti meserias, fa tot posibilul sa nu apuc sa te refuz. Daca am facut-o dispari cat mai repede, ca orice insistenta nu face decat sa te apropie de un binemeritat sut in fund.
    Cat despre maimutoii astia sunatori eu nu pot sa-mi dau seama cum pot sa faca treaba asta. Sa suni atatea persoane la rand si sa repeti aceeasi poezie mie mi se pare deprimant peste masura. Dar probabil ca sunt unii oameni facuti pentru asa ceva.

  2. Crisia, asta nu inteleg nici eu. Daca iti spun ca nu ma intereseaza, de ce mai insisti? Poate ca sunt din aia pe care ii conving ulterior, dar pe mine ma streseaza faza asta.

    Robintel, mama ce dumnezei aliniam la faza asta.

    Mihai, asta e chiar nesimtire. Alt numar de telefon nu stie? Doamne, deci e plin de idioti cu “biznis” de genul asta 😀

  3. la mine se chinuie una de vreo 3 ani sa imi vand un … Mitsubishi Pajero. I-am invatat numarul si nu-i mai raspund ! (cat de idiot o fi patronu’ aia de isi pune angajatii sa vanda asa ceva prin telemarketing !?!?!?)

  4. eu am fost sunat de vodafone daca vreau telefon fix mobil acasa. poftim? da, am auzit corect. un telefon wireless pe o raza de 500 de metri, cu sute de minute gratuite. doamna, nu-mi spuneti de gratuite, sigur ma costa ceva. spuneti-mi cat ma costa. stati sa va spun, puteti sa sunati alte vodafon fixe.. nu ma intreseaza doamna, spuneti-mi cat ma costa. aveti si 400 de minute gratuite cu alte retele.. doamna!! am telefon de la firma la care nu platesc nimic, pot sa sun si in state! spuneti-mi cat ma costa!! a cedat femeia, recunoaste: 8 eur/luna. zic: si d-aia m-ati tinut atata la telefon? nu ma intereseaza, la revedere. dar domnu’, stati putin, puteti sa recomandati si la altii serviciul asta?

    yeah, right.

    • si eu am fost sunat, dar a vorbit foarte frumos cu mine. sa nu crezi ca cineva are ceva gratuit pentru tine. ai dreptul sa alegi DA sau NU. E penibil cand se insista, asa e. insa sa nu comparam o firma mica cu o companie care clientii sai sunt business-ul si care are departament de telemarketing. avem si noi clientii, toane si toane….. sunt si ei niste oameni care au ales sa munceasca, greu, usor…. nu sa fure sau sa faca smecherii.

  5. Cand te-am sunat pe la 11:30 nu mi-ai raspuns. 🙂 Da` am revenit pe la 13:00 si ti-am facut o oferta pe care n-ai putut s-o refuzi. 😛

  6. Probabil vroiai sa iei premiul 1 pentru rabdare in cazul trezirii rapide 🙂

    De ce nu ai inchis telefonul pur si simplu dupa ce ti-ai dat seama ce vor ? Eee…. politetea bat-o vina 🙂 🙂

  7. ba, deci io lucrez la o firma de soft (pe partea de suport tehnic) dar vad mailurile primite de la marketzi, cu desfasurarea genialelor “convorbiri telefonice” si io ma minunez de minunarea lor cand le tranteste omu’ telefonul in nas, dupa ce: foarte dragut le-au zis sa o lase balta, apoi cu ton mai aspru sa o lase, din nou, balta, apoi ca in momentul in care totusi se primeste informatia ca firma sunata deja lucreaza cu un soft si nu vor sa il schimbe ca is multumiti, a’ nostri/noastre (ca-s mai multe gagici la mk) incep “aaa, da ce soft folositi? de la cine? dar nu vreti totusi sa il schimbati?”
    Si dupa aceasta serie imbucuratoare pentru cel sunat, tot a noastre se minuneaza ca se aude fantasticul bip-bip-bip in receptor.
    No ! Ashe le trebuie !

  8. nu va grabiti sa aruncati cu noroi in “cei” care va suna la ore matinale. acesta e modul lor de a-si castiga painea, la fel cum altii fac bani din photoshop sau altele…am fost si eu in telesales si asta ti se cerea, sa repeti textul la nesfarsit, fiindca nu te invatau tehnici de persuasiune si manipulare.

  9. Sa stii Andrei ca nu ma enerva neaparat ca a sunat (desi eu nu consider ca asa se face business, dar eu inca is copil mic, deci clar pot zice tampenii) ci faptul ca insista amboulea pe o chestie. Nu suport sa retez vorba omului sau sa ii vorbesc urat. Am un rau fizic sa zic asa. Si uneori alta solutie nu este decat sa fiu “taioasa”. Si mi-e mila si de interlocutor.

    Oricum e un job greu, eu nu as putea face asta. Nu stiu daca ti-am zis bun venit 😉

    kingquizz m-am gandit si eu la faza cu criza 😀

    Krossfire, hmm .. nici ala de la Vodafone nu l-am folosit si mi-am luat acum 3 ani un razr pentru ca are optiunea. E vorba de tefelonul de la “uzina”. Ne-au dat neste nokii din alea mici si urate (1100 sau cum naiba) si am cumparat eu un telefon decent, ca nu umblu cu rahaturi din alea ne-polifonice. Asa ca am Nightwish pe ringtone si cam atat, ca nu il folosesc prea des 😀

  10. să înţeleg că eu am noroc cu doar câteva sms-uri prin care eram anunţat de nuştiu ce ofertă la jocuri flash sau ceva cu pariuri sportive?
    Bine, la mailuri m-am săturat de alea cu Viagra şi cu milionul de euro pierdut într-o banca nigeriană. 🙂

  11. Asta da cercetare. Clar ca te-a pacalit un pic. E deci foame si la ING. Interesant de stiut, deci tre’ sa tinem telefonul inchis mai toata ziua acum 😀

  12. Hai sa iti povestesc eu una tare:
    Acu o saptamana ma suna una care imi spune ca prin intermediul unui prieten comun stie ca sunt blogger. Mie deja mi-a sarit inimioara. OALEAAA, au inceput sa ma caute pentru PROMOTION! Dupa care o da pe parte profesionala, ca sunt in domeniul tehnic. Gandul meu cel mare: Ooops, te pomeni ca vrae sa ma coopteze, la un blog tehnic colectiv.
    Finalul este evident de cascadorii rasului: ERA DE LA ING SI VROIA SA IMI VANDA ASIGURARI DE VIATA! Insa s-a gandit ca tot aburindu-ma pe departe, ma va “prinde”!
    P.S. I-am promis, ca sa scap de nebuna, ca o sun in martie! Sper sa nu is mai aduca aminte de mine. Insa e laudabil la ea, faptul ca a fcaut un pic de “cercetare” a clientului! 😉

  13. fun update: m-au sunat azi de la Vodafone, i-am pasat ca sunt in sedinta, dar m-au “amenintat” ca vor reveni la 17.30. 😀 😀
    ce foameee !! de ce nu ma sunau cand toata lumea era in bani !??!

  14. mie mi se pare grav ca numerele noastre de telefon au ajuns subiect de tranzactii intre companii, ca am auzit ca toti operatorii de telefonie mobila le pun la dispozitie pentru ad-uri.

  15. Salute.,interesante articole.Te citesc din italia,tot am citit pe net de asa zisele anunturi de facut bani on-line.,eu lucrez 8ore pe zi si pana la 22 tot nu dorm si pierd timpul pe net.Deocamdata doar pe tel,am de gand sa cumpar un laptop.,imi poti da o adresa de site sau un link de unde as afla mai multe despre asta?

  16. Omul era dintr un call-center, din cate inteleg, ceea ce urasc din tot sufletul sunt cei “independenti” si in special pe cei cu asigurarile, au prostul obicei sa circule printre prietenii si sa colectioneze agende de telefon efectiv, apoi se apuca si te suna pe numerele personale sa ti vanda asigurari si pensii. Si le spun politicos: Am, nu ma intereseaza, Multumesc. Si am terminat, nici nu vad ce ar mai putea sa insiste.
    Ontopic: Cosmote este absolut varza la acoperirea prin tara, circul destul de mult si constant nu am semnal pe cosmote. Ei viseaza cu ochii deschisi la clientii corporate…

  17. injura-i.
    eu am dat un anunt ca vreau sa inchiriez garsoniera. am specficat clar: exclus agentii.
    a doua zi ma suna una:
    – in ce zone doriti?
    – adica? cum zone? sunteti agentie?
    – nu. dar spuneti zona
    -n ce zona este? apartament sau garsoniera?
    – pai spuneti zona si va raspund
    – pai fa in crucea ma-ti (aici sunt civilizat nu relatez tot ce i-am zis ei), daca esti proprietar nu ai habar unde ai casa?

    a inchis… f repede.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.